Cpt Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) God dag, skal drikke i morgen, planen var å kjøpe seg ei flaske med captain morgan black label, men polet er vistnok stengt i morgen, noe jeg ikke viste. En god venn av meg var inneforstådt med planen min og kjøpte ei flaske captain morgan, eneste problemet er at han kjøpte feil. Hvordan kan jeg drikke denne? Er det noe spesielt jeg kan blande den med? Endret 29. mai 2009 av Cpt Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Spiced Gold er jo nydelig Kan blandes med alt du vanligvis blander med rom. Spiced Gold er en god del søtere enn Black Label, men er veldig drikkevennlig og gir finfin fyll Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Ahh, okey, var redd for at den ikke ville smake spesielt godt med cola, er det jeg blander rom med. Men da blir det vel skikkelig fest i morgen Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Yarrr, thanks me hartie Lenke til kommentar
Korka Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Den der fikk jeg smake en skvett av når jeg var rundt 13 år av broren min. Glemmer aldri hvor jævlig den brann i halsen etterpå! Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hva er forskjellen på Captain Morgan Spiced Gold og Captain Morgan Black Label? Lenke til kommentar
Olgadolga Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvordan smaker black label i forhold til spice gold? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Nå har ikke jeg smakt så mye på den, men Black Label har mer smak av brent brunt sukker og mindre krydder. Synes også den har en ganske kraftig lukt og smak av øl. Ikke noe jeg vil ha i colaen med andre ord! Spiced Gold derimot. Omnomnom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå