f(x) Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg fikk 6 i VG1 muntlig engelsk, men går kun i 9. klasse! Slipper høyst sannsynlig hele engelskfaget på VG1! (Gikk opp som privatist) Endret 29. mai 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hva i?! Er det folk som gjør sånt? Smart i såfall Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 "Jeg fikk 6" Høres litt kinky ut når du skriver det på DEN måten...høh høh Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 nice! Fikk også tilbud om slik nerde-tilbud.. Men gadd ikke, hvem orker å våkne tidlig en lørdag og gå på skole?? :| Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 nice! Fikk også tilbud om slik nerde-tilbud.. Men gadd ikke, hvem orker å våkne tidlig en lørdag og gå på skole?? :| Martin_PS3 Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 10. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) nice! Fikk også tilbud om slik nerde-tilbud.. Men gadd ikke, hvem orker å våkne tidlig en lørdag og gå på skole?? :| Martin_PS3 Var aldri på skole i helgene. Har faktisk brukt så utrolig lite tid på dette, gjorde nesten ingen ting før eksamen. Brukte omtrent bare engelsktimene. Muntlig hadde jeg så og si ikke øvd på. Slipper i hvertfall 5 timer/uke på VG1. Endret 10. juni 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Tja.. Får sikkert samme tilbud neste år, skal se om jeg orker.. * De velger jo de smarte først ^^ * Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå