BaltusBrun Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 hei. I dag fikk jeg min nye Dazzle. det er en liten boks som gjør at du kan ta opp direkta fra din TV i mens du spiller (evt. ser på tv) Så jeg fulgte Se filmen hos Youtube denne youtube filmen der hvor han pruker disse RCA Splittene. Jeg har DISSE mens han bruker DISSE. Utgjør det noe forskjell? Forresten, på den ledningen jeg bruker er den andre ved siden av den røde utgangen ikke hvit men sort. Please hjelp meg har kastet bort 600 kroner på noe som ikke fungerer? Er veldig takknemlig for å få hjelp! evt. spør hvis du vil ha bilder om hvordan jeg har plugget den til tven Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hei, kablene utgjør ingen forskjell , så jeg kan vertfall si med sikkerhet at du ikke har kastet bort 600kr Men må nok ha litt mer informasjon, som f.eks hvordan kobler du til dataen osv. Har du skjermkort med composite inngang ? Endret 29. mai 2009 av krokeen Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hei du. Jeg tenkte ikke på at jeg har brukt 600 kroner på kabler men på Dazzle boksen.. her er et kart (litt ufulstendig, men spørr om det er noe) Etter dette tar jeg de tre jackene med tilkoblede kablene (helt sikker på at de er riktige farger) inn i en scart sammler som jeg kaller det og putter den i scart luken. Hva har jeg gjort feil? btw har jeg en marantz 47" hvis det har noe å si EDIT: Har det noe om å si om jeg putter RCA kablen i feks rød? Liksom har det noe og si om jeg putter RCA kablen i sort hull i stedenfor rødt? Takk for svar!! Endret 29. mai 2009 av BaltusBrun Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vær sikker på at den gule virkelig går mellom de gule kontaktene på Dazzle og PS3 kabelen, det er i den bildesignalet skal gå. Sjekk også om det er en liten bryter på "scart samleren" merket "inn/ut". (Dette gjelder bare hvis det er tv'n du ikke får bilde på) Den skal stå på "inn". Du skal forresten ikke bruke S-videokontakten. Hadde vært fint om du kunne ta noen flere bilder av hvordan du har koplet det opp og gjerne gi noen flere detaljer. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Stemmer det at jeg må ta ut HDMI kablen og at det kun er mulig å recorde med AV cablen via Scart? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Mener du at du kjører bildet fra PS3'n via HDMI samtidig med AV-kabelen? Jeg tror ikke PS3'n godtar det sånn uten videre, så koble ut HDMI-kabelen og kjør kun via AV. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 ENDELIG! nå fikk jeg bildet fra PS3. Har et stort problem, fremdeles. Når jeg brenner så hakker det noe helt syyyykt. Noen som vet hva jeg har gjort feil? eller hva som er galt? er det noen innstillinger jeg må endre på for at det skal slutte å hakke? Takker utrolig mye på forhånd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå