Astrod Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei! Eg skal bestille meg Ipod touch, og har lyst til å skrive (inngravere) noko på den andre linja, sidan det er plass til namn og numer på den første. Men finn ikkje ut kva eg skal skrive. Vil at det skal vere nok vakkert og meiningsfullt. Har du eit forslag, så blir eg veldig glad! NB: Berre plass til 30 tegn, inkludert mellomrom. Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 "Wherever you go, remember you're there" Lenke til kommentar
Astrod Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Tusen takk, det var veldig fint Desverre var det ikkje plass. Men no har eg funne ut kva eg skal skrive, fant noko heilt genialt på nettet: "I fell from an Aplle tree" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 får håpe du ikke hadde skrivefeilen da du bestilte Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) får håpe du ikke hadde skrivefeilen da du bestilte Tenkte på det samme Men regner med at det var fordi det gikk litt fort i svingene her på forumet. Endret 29. mai 2009 av krokeen Lenke til kommentar
Astrod Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 får håpe du ikke hadde skrivefeilen da du bestilte Tenkte på det samme Men regner med at det var fordi det gikk litt fort i svingene her på forumet. Hehe, ja. Skreiv det rett på den Men bytta faktisk igjen Blei til WARNING: Nerds only xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå