Ayjay Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei. Jeg fikk vite av gymlæreren idag at om et par dager skal jeg løpe 7km testen på ny. Jeg må forbedre meg med 2 min, da får jeg 6er på karakterarket i gym. Noen som har tips til hvordan jeg bør forberede meg før denne testen? mvh. Andreas : ) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vi du skal ha løpe test om 2 dager så det er alt forseint å starte nå. Du kan ikke bli utholden på 2 dager. Enste tipse jeg har er å sove og spise veldig godt dagen før. Prøv å ro ned litt med melk så du ikke får så mye slim i halsen. Du tjener også ekstremt mye på en god oppvarming Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Prøv også å ha på deg så lette klær som mulig, med tanke på distansen du skal løpe, kan det faktisk forbedre med ganske mye. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 shorts og gode sko, dropp tskjorta viss det blir bra vær. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Lei inn en tvilsom type til å løpe etter deg med balltre. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Lei inn en tvilsom type til å løpe etter deg med balltre. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå