kristinariebe Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som kan si helt sikkert om man får 100 % tillegg (helligdagstillegg) når man jobber søndag 31.mai og mandag 1.juni? Eller får man bare for mandagen? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg trodde det var avhengig av den avtalen du har med arbeidsgiver ... For en som vanligvis jobber Man-Fre 37,5t/uke, vil jeg tippe at overtidsarbeid på søndag og mandag (2.pinsedag) vil bli avlønnet likt. Om tillegget er 100% aner jeg ikke. Lenke til kommentar
kristinariebe Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg trodde det var avhengig av den avtalen du har med arbeidsgiver ...For en som vanligvis jobber Man-Fre 37,5t/uke, vil jeg tippe at overtidsarbeid på søndag og mandag (2.pinsedag) vil bli avlønnet likt. Om tillegget er 100% aner jeg ikke. Jeg er ansatt på en prosjektkontrakt, så jeg aner ikke, men jeg fikk 100% i påsken og på 17.mai når jeg jobbet. Da får jeg vel 100% både søndag og mandag sannsynligvis? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Både første og andre pinsedag (søndag og mandag) er i alle fall helligdag, i følge lov om helligdager og helligdagsfred. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Noen som kan si helt sikkert om man får 100 % tillegg (helligdagstillegg) når man jobber søndag 31.mai og mandag 1.juni? Eller får man bare for mandagen? Vet ikke om i morgen, men mandag er helligdag. Jeg får 100% (Jobber på bensinstasjon) Leo Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Jeg jobbet lørdagsnatten, og fikk betalt 180%. Dvs 150% helligdagsgodtgjørelse og 30% natt-tillegg. Jeg skal jobbe i morgen på en annen jobb og får 150% helligdagsgodtgjørelse og 20% skifttillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå