Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Skjermbilde kommer ikke opp

Anbefalte innlegg

Hei! Som tittelen sier: Det kommer ikke noe bilde.

Satt å kosa meg på bil forumet her for 10 minutter siden da det inntraff, og nå er jeg helt borte i natta.

Plutselig forsvant bilde, mens musikken fortsatte å spille. Jeg sjekket samtlige ledninger fra skjerm til GPU, og alt satt.

Har tatt ut GPU (BFG 9800GTX) to ganger og sjekket samtlige ledninger og om noe har kunnet stikke borti det for å kortslutte, men det er det altså ikke.

Vet at dette kan bety en gåen GPU, men den er ikke mer enn 4 mndr gammel, og temperaturene har ALDRI overskredet 55 grader.

I tilleg har jeg aldri hørt om at det er har skjedd under en SÅ liten belastning...

Trenger virkelig hjelp her, har resatt BIOS og sjekket alle mulige logiske løsninger... Skjermen vil rett og slett ikke vise noe annet enn svart!

Takker på forhånd, dette er viktig for meg!

!!! NatroN

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja har sjekka, og strømmen er i hehe... alt fungerte jo helt til det plutselig sluttet og skjermen i seg selv er på....

Nei har jo ikke det, men den er ikke det... for når jeg kobler fra skjerm kablene får jeg opp den sprettende fargetesten de gamle Dell skjermene har hehe, så det er bilde der, men ikke det jeg VIL ha! hehe

NatroN

Lenke til kommentar

Vet det høres dumt ut, men hvis du har flere minne brikker, prøv å fjerne alle unntatt en brikke og se om det hjelper.

Du vil ikke tro det hvis jeg sa hvor mange som har opplevd svart skjerm på grunn av feil på minne brikker. :innocent:

På en annen side er det godt mulig at GPU har tatt kvelden da.

Endret av Chavalito
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...