Radiant Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Når jeg prøver å innstallere win2k eller winxp så kommer det en bluscreen etter at det står lager liste for filer som skal kopieres har fått disse meldingene: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL , PFN_LIST CORRUPT , MEMORY FAULT , KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED , UNEXPECTED KERNEL MODE. Har formatert alle Harddiskene. Ram brikken er av Typen Apacer PC 2100 256MB. Rammen har fått pcen til å henge seg sinnsykt mange ganger når jeg har spilt CS. Har brent en cpu på hovedkortet. Håper på svar Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Er nesten helt sikker på at det er feil med en minne brikke. Hvis du har flere brikker så ta ut den ene av de. Hvis ikke det hjelper så skift om på brikkene. Prøv også å skifte plass på hvor ram brikken står, det hender det hjelper. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 hadde et merkelig problem til gikk inn i FDISK der sto det at den ene disken min var 10GB(er egentlig 80Gb) og den andre var 13gb(er egentlig 82gb) er dette en bugg eller ? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Det er høyst sansynlig minne. Jeg ville først testet minnet med memtest86, så slipper du å rote inne i pc en. Det tester minnet ditt, og om du får at den finner feil, ja så er det minnet ditt. Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 fikk ca 1436 feil på Pass 1 Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 er det godtkjent eller hehaehaheaheaheha omfg trudde ikke rammen var så fucka ass Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 9. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2003 har kjøpt ny ram nå Twinmos 256 Pc2700 funker fortsatt ikke Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 jeg har også bytta hovedkort til det gammle jeg hadde men fikk fortsatt de samme feila + at jeg har formatert alle HDD. Noen som vet hva som er feil ? Når jeg skal innstallere win2kwinxp pleier jeg å få en feilmelding som det står IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå