Madeo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Prøver meg for første gang å slenge ut et bilde til kritikk. Er en stund siden jeg tok det, så husker ikke lukkertid osv. Kjør på Skal se om jeg finner orginalen også. PS: var i en oppgave om å redigere bildet, så jeg vet det kanskje ble litt "overredigert" Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hadde vært mye penere uten 'ramme' Likte bildet veldig godt. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hadde vært mye penere uten 'ramme' Likte bildet veldig godt. Enig, spesielt når det er tydelige feil på "rammen" Litt mye himmel også, egentlig. Men bortsett fra det- fint bilde! Endret 29. mai 2009 av christer-R Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Syns det var bra med såppas mye himmel. Kutter man ned på det vil det etter min mening bli for smalt, eventuelt for mye svart forgrunn Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva i alle dager er greia med ramma og alt sarvet rundt bildet her da? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ser nesten litt ut som den er lagd i paint Den må bort Endret 29. mai 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke for å være rå kjip men den ramma ødelegger bilde helt. Ramma i seg selv kunne vært en kul idè om den var skikkelig laga ikke full av feil. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ramma er ikke en god idè om det er bildet som skal være i fokus. Lenke til kommentar
fluefiskern Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Veldig enig, fjern rammen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Forøvrig et fint bilde... Hadde det ikke vært for den ramma -.- Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) skal fjerne den fordømte ramma daa dette er btw originalen. Endret 29. mai 2009 av madeo Lenke til kommentar
DjDarkDragon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hehe.Om du har den ramma i skikkelig kvalitet så skulle jeg likt å hatt den.hehe. men den passa ikke inn i bk. Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Nå ble det jo et fint bilde! Liker landskapet, fine linjer og skummelt perspektiv.. Kunne like gjerne hett "bildet jeg tok like før jeg druknet" for min del Fine kontraster, men ville nok stilt litt på det i Lightroom, f.eks.. Men du har valgt å legge originalen ut og da må jeg forholde meg til dèt Alt i alt syns jeg det er et bra bilde, med potensiale til å bli hengt opp på en vegg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Så fort den mye omtalte rammen forsvant, så dukket det opp et fint bilde. Jeg synes det er passe dystert - det signaliserer "Regn, regn, regn" helt klart. Jeg selv ville muligens økt kontrasten litt og skarpet det opp litt. Men det er finjustering. Tom Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Så fort den mye omtalte rammen forsvant, så dukket det opp et fint bilde. Jeg synes det er passe dystert - det signaliserer "Regn, regn, regn" helt klart. Jeg selv ville muligens økt kontrasten litt og skarpet det opp litt. Men det er finjustering. Tom Enig. Gjorde dette i det bildet som er rammet inn, men kan ikke se at jeg finner det bildet uten at rammen er med. (filen altså, på pcen min) Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Du kan jo redigere original-bildet uansett? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Så fort den mye omtalte rammen forsvant, så dukket det opp et fint bilde. Jeg synes det er passe dystert - det signaliserer "Regn, regn, regn" helt klart. Jeg selv ville muligens økt kontrasten litt og skarpet det opp litt. Men det er finjustering. Tom Enig. Gjorde dette i det bildet som er rammet inn, men kan ikke se at jeg finner det bildet uten at rammen er med. (filen altså, på pcen min) Sånn Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Sånn Jeg er vanskelig ikveld - dette er bedre; men du har kanskje tatt litt hardt i. En mellomting tror jeg hadde passet bra. Tom Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Sånn Jeg er vanskelig ikveld - dette er bedre; men du har kanskje tatt litt hardt i. En mellomting tror jeg hadde passet bra. Tom jeg ser hva du mener nå. Ble litt for mye blåskjær her og der. Gjorde en liten edit nå, hva syntes du? (og dere andre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå