Gå til innhold

BK: Issmelting 08


Anbefalte innlegg

Prøver meg for første gang å slenge ut et bilde til kritikk. Er en stund siden jeg tok det, så husker ikke lukkertid osv.

 

Kjør på :)post-98123-1243603047_thumb.jpg

Skal se om jeg finner orginalen også.

 

PS: var i en oppgave om å redigere bildet, så jeg vet det kanskje ble litt "overredigert"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå ble det jo et fint bilde!

 

Liker landskapet, fine linjer og skummelt perspektiv..

Kunne like gjerne hett "bildet jeg tok like før jeg druknet" for min del :D

 

Fine kontraster, men ville nok stilt litt på det i Lightroom, f.eks.. Men du har valgt å legge originalen ut og da må jeg forholde meg til dèt :ph34r:

 

Alt i alt syns jeg det er et bra bilde, med potensiale til å bli hengt opp på en vegg.

Lenke til kommentar
Så fort den mye omtalte rammen forsvant, så dukket det opp et fint bilde.

 

Jeg synes det er passe dystert - det signaliserer "Regn, regn, regn" helt klart.

 

Jeg selv ville muligens økt kontrasten litt og skarpet det opp litt. Men det er finjustering.

 

Tom

Enig. Gjorde dette i det bildet som er rammet inn, men kan ikke se at jeg finner det bildet uten at rammen er med. (filen altså, på pcen min)

Lenke til kommentar
Så fort den mye omtalte rammen forsvant, så dukket det opp et fint bilde.

 

Jeg synes det er passe dystert - det signaliserer "Regn, regn, regn" helt klart.

 

Jeg selv ville muligens økt kontrasten litt og skarpet det opp litt. Men det er finjustering.

 

Tom

Enig. Gjorde dette i det bildet som er rammet inn, men kan ikke se at jeg finner det bildet uten at rammen er med. (filen altså, på pcen min)

post-98123-1243637153_thumb.jpg

Sånn :)

Lenke til kommentar
Sånn :)

Jeg er vanskelig ikveld - dette er bedre; men du har kanskje tatt litt hardt i. En mellomting tror jeg hadde passet bra.

 

Tom

 

jeg ser hva du mener nå. Ble litt for mye blåskjær her og der.

Gjorde en liten edit nå, hva syntes du? (og dere andre)post-98123-1243638318_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...