RandiA Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Jøss, 50mm'n på det også. Nydelig landskap, duse, fine farger. (Ville kanskje ha rettet horisonten en tanke jeg...er litt prikete med slikt jeg ..) RandiA Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Dette var kveldsidyll ja. Liker godt denne type motiver hvor man får både solstråler og regnskyll om hverandre. Bra "fanget"! Er for øvrig enig med Randi angående horisonten - den ser ut til å helle litt mot høyre. Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Horisonten der er veldig vanskelig, så den kan faktisk være riktig. Mitt bilde fra 3. juni er fra samme sted, bare en litt annen vei. Jeg sleit skikkelig med å finne rett horisont. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 5. juni er skikkelig flott! Digger hvordan bare noen solstråler lyser opp. Noen ganger er ting bare mye bedre på hvitt eller sort, så det gjorde du veldig rett i.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Lekkert landskap. Jeg la ikke merke til skjevhet i horisonten, jeg. Men det er nok fordi jeg har et skeivt blikk på verdenen Tom Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Nok et flott bilde ja, horisonten ser rett ut for meg også (tok vinduet og dro det ned under skjermen til kanten på skjermen var paralell med vannet, ser rett ut) Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 6. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2009 Har varit på lång (men veldig koselig!) Akam-treff idag, så dagens bilde och svar på kommentarer får vänta tills imorgen. Lenke til kommentar
arela Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 Venter spent - nå er jeg også oppdatert her, skal følge denne tråden. Kvasse glas blir en lidenskap - zoom, go home! Takk for en trivelig tur idag. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Takk igen för alla fina kommentarer! Det är verkligen inspirerande att komma hit och läsa. Angående horisonten så är jag enig i att bilden ser lite skev ut, men efter att ha ganskat den kom jag fram till att vattnet trots allt är rätt/rakt, så jag tror jag låter bilden vara som den är. Jag uppskattar ändå att ni påpekade det! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jeg synes du har tatt flotte bilder. Horisonten er minimalt skjev. Stilig at solen skinner igjennom foran de mørke skyene. Jeg venter i spenning på flere. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 6. Juni: Lördag var det Akam-träff här i Trondheim och vi gjorde en heldagstur ut till Austrått fort och borg. Det var en väldigt fin dag i trevligt sällskap. Tack alla! Trots att jag tog många foton blev det ingen sådär riktigt bra med 50mm-objektivet. Den sociala biten tog kanske för mycket av min uppmärksamhet. I Brekstad tog jag denna bild i väntan på färjan. Det är ett väldigt vackert landskap, men jag gjorde det dessvärre inte rättvisa här. Jag önskar att jag hade haft lite mer tid. EXIF: 1/40 (oops), f/8, ISO 100, 50mm. Har inte tagit någon bild idag söndag. Vi får se om jag kommer mig ut nu ikväll eller inte... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Mange flotte landskapsbilder her. 5 Juni falt spesielt i smak her, med solstråler som bryter igjennom skylaget, samt fin dybde og farger. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bra du hadde en fin tur! Jeg får vel melde meg på en av disse turene til høsten. Det siste minner meg om sommeren ved hytta Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Mange takk iamluka, Vultur Gryphus og Ingardj! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) 8. Juni: Igår blev det dessvärre ingen bild, men 6 dagar av 7 när man är Pingle är ju ikke så värst. Idag blev det en hyggelig liten fototur med en annan Akam-medlem och här är ett bilde: [ EXIF: 1/2500, f/2.8, ISO 400, 50mm. Här är en bild jag funderade på att välja, men jag syntes att den är lite för lik 2. Juni, så det blev den ovan istället. Endret 8. juni 2009 av HelenaN Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nice! Liker både fargene og komposisjonen. Stilig blomster også Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Fin komposisjon - me like! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vakkert nok en gang. De hvite blomstene mot den grønne bakgrunnen. Elsker denne grønnfargen. Ble inspirert nå. Tror mine neste bilder kan komme fra skauen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 8. Juni:Igår blev det dessvärre ingen bild, men 6 dagar av 7 när man är Pingle är ju ikke så värst. Idag blev det en hyggelig liten fototur med en annan Akam-medlem och här är ett bilde: Begge bildene for 8. var fine synes jeg...helt perfekt. RandiA Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk, takk! Fint at dere liker bildet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå