Stingah Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hei Visste ikke helt hvor ellers jeg skulle spørre, men vet det sitter mange kompetente folk her inne, så here we go. Driver denne nettbutikken: www.bilkabel.com Designet er latterlig kjedelig, og har lyst å få ett litt mere profft utseende. Temaet skal være lys. Selger for det meste LED-produkter til bil, så noe med lys, lysstråler etc. vil være temaet. Tar i mot tips til hva jeg kan bruke, lage osv. for å få laget en kul logo og en matchende bakgrunn. Har laget noe i full fart i PS bare for å vise hvordan jeg vil ha det. Dvs. en logo som matcher bakgrunnen og en bakgrunn som står i ro selv om man scroller på siden. Fredrik Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Kanskje noe slikt. Det der er bare gjordt fort unna da, så er bare ment som en pekepinn, kanskje jeg kan lage noe skikkelig senere. Lykke til da Endret 29. mai 2009 av krokeen Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Joss, ja.. Syntes det ble kjempebra jeg! Mulig logoen skulle f.eks vært BK.com eller no, så kunne jeg bare kjøpt det domenet og.. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tviler på at Human-Etisk Forbund selger domenet sitt Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Ja se der Da må jeg altså ha bilkabel.com i logoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå