kilogram Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det nye navnet på Microsofts søketjeneste Live Search blir Bing. Les mer Lenke til kommentar
ryback Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det første jeg tenkte på var Jon Bing. Jon Bings advokat gnir seg nok i hendene. Lenke til kommentar
knut Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det første jeg tenkte på var Jon Bing. Jon Bings advokat gnir seg nok i hendene. http://www.digi.no/814663/jon-bing-solgte-...e-til-microsoft Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har Microsoft så store problemer med å få folk til å bruke noe annet enn Google at de bytter navn igjen. Det er vel ikke lenge siden de kom med "Live" tjenestene, og nå bytter de igjen navn på søkemotoren. Men mulighetene høres bra ut. Lenke til kommentar
ashore Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det første jeg tenkte på var Jon Bing. Jon Bings advokat gnir seg nok i hendene. Til informasjon har Bing neppe behov for egen advokat. * Og, ja, han har nok tjent litt penger... ** * http://www.jus.uio.no/ifp/om/ansatte/vit/jonb/jonb_cv.html ** http://www.tv2nyhetene.no/snop/article2751251.ece Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ta å google det! Ta å bing(e) det? Nja. Skeptisk til alt som skal "være bedre" enn google. Men verdt å prøve ut, kan jo hende eg får en positiv overaskelse. Endret 29. mai 2009 av Crazymech Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Demonstrasjonsvideoen så jo faktisk litt lovende ut, men igjen så er jo det en demonstrasjonsvideo fra Microsoft så jeg vil nok helst prøve den ut selv før jeg tar noe standpunkt Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tror ikke den blir så bra for oss inntil den europeiske versjonen er oppe og kjører, men så ihvertfall mer stilfull enn det den er idag. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Google er jo godt innarbeidet. Noe Bing ikke er ennå. Fordelen er at de har en bokstav kortere domenenavn med Bing.com, Bing.no .. Jeg tror Google fikk så raskt innpass fordi søkeverktøyet deres var overlegent konkurrerende sider. Det er nok her Microsoft også må arbeide intensivt for å få ett bra produkt. Ellers forblir jo folk brukere av Google og det andre av søketjenester de måtte like. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg må si at den demoen slett ikke så ille ut, selv om jeg ikke gjør meg opp en mening før jeg har prøvd dette ut. Noe jeg tenkte på da jeg så demoen, var jo faktisk hvor lei jeg er av å åpne de 10-15 første treffene i google for så å filtrere ut hva som er brukbart og ikke.. Bare det blir lett og oversiktlig, og ikke rotete og bloatware, så skal jeg gi det en reell sjangse. Må nesten si meg ening i hva som ble sagt på slutten av demoen, "The world doesn´t need just another search engine", så får vi se om det blir litt mer enn bare prissammenligninger på alle søkeord.. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ta å google det!Ta å bing(e) det? Nja. Skeptisk til alt som skal "være bedre" enn google. Men verdt å prøve ut, kan jo hende eg får en positiv overaskelse. Hva med å si: "Bare bing det" "Just bing it" Faktisk lettere å si enn "bare google det". Klinga godt synes jeg, både på norsk og engelsk. Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 BING = Boy, It's Not Google! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 "Søkemotoren skal blant annet få et bakgrunnsbilde som endres hver dag," .. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Står Bing for noe? "Bing Is Not Google"? Ellers virker den jo fancy på papiret, spørsmålet om det kan bli for fancy. Mye av det geniale med Google er jo enkelheten. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Mye av det geniale med Google er at den finner det den skal finne. Men hva navnet angår så er det ett fett, er hvor bra teknologien fungerer som betyr noe for meg. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Står Bing for noe? "Bing Is Not Google"? Recursive acronym! woooo btw, håper de færreste velger produkt basert på hvor bra navnet er. Jeg bruker google inntil bing blir bedre enn google. Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Bing solgte sjela si til M$, får håpe han i det minster tjente fett på det... Jeg for min del foretrekker Google, det vil si, Google uten reklame og logging! http://www.scroogle.org/cgi-bin/scraper.htm Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Man selger sjela si for ett domene? Nei her er det virkelig hat som er ute og går. Lenke til kommentar
Nordmoen Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Lurer på hva du får som svar hvis du søker etter ting som "Best operativ system"(1) eller "Embrace, Extend and Extinguish"(2) 1: Where to buy Windows 7 2: Nothing to see here, now go away! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Dette var jo spennende. Får bare håpe det blir omtrent sånn de presenterer det da... "Just fucking Bing it!" høres forresten ganske bra ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå