Itw Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Utfordring: Min hverdag. Jobber skift og er 14 dager hjemme og 14 dager på jobb så vil bli litt av hvert. Har vært sløv i det siste så må prøve og finne go formen igjenn, og få min hverdag til og se spennende ut på bilde. (phu hard utfordring tror jeg.) Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Samsung GX-10, Pentax k110d IR, Sigma 24-70 f2,8, sigma 10-20, pentax 80-200, pentax 18-55, metz 58, stativ, Tilleggsutfordringer:Håper ikke det... Endret 2. juni 2009 av Itw Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ja da var første bildet gjort unna. Driver og setter sammen 2 servere så ble det jeg prøvde og gjøre litt intresangt i dag. Om jeg lyktes, tja blir jo ikke voldsomt spenende da, men ved hjelp av blits så ble det noe bedre. Twin Towers Lenke til kommentar
Itw Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 (endret) Dag 2 er bilde av kvalsund brua. Var på en kjapp roadtrip så da fikk jeg egentlig bare knipsa dette... Var grått og kjedelig i dag, så prøvd og lage litt mere sprut i bildet... Kvalsund Brua Endret 2. juni 2009 av Itw Lenke til kommentar
swahili Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Det andre bildet var stilig, men hva har skjedd mellom stålvaierne? Var merkelig mye lysere der. Kansje det bare er himmelen, men litt uheldig var det. Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 1. juni: Sweet jesus! Hva slags hardware og lagringsplass skjuler seg under de armerte tanksene dine? Synes jeg har greit med mine 8 tb lagringsplass.... 2. juni: Får storhetsinntrykket som jeg føler er viktig når det blir brukt så store bildevinkler som dette. Vidvinkel er vanskelig å bruke siden det krever sin mann når det gjelder komposisjon. Det er alt for mange bilder ute på nettet som bare viser "vinkelen" og ikke "fortellingen" man kan få til med et slikt objektiv. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 4. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2009 Ja var noe muffens med de vaierne som dukket opp ved bruk av ett filter... Hadde plan om og fikse det, men ble glemt av... Er faktisk bare 8tb begge to til sammens.. Er ikke helt sikker på hva du mener om bilde2 her Shocktrauma? Tar første linje som posetiv også en forklaring? Ble ikke noe bilde jeg orket og legge ut i går, da det virkelig ville vært min kjedelige dag, satt inne hele dagen og styrte med de pc'ene i fra første post.. Men i dag våknet jeg til noe man ikke skulle tro man kunne se i juni. Snø Ikke noe spesielt bilde eller noe bra, men men... Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg liker det. Fin innramming. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ja, og så føler jeg at jeg får en noe "gammelmodig" følelse av det. Me lieks! Lenke til kommentar
Itw Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Flott at det falt litt i smak da det ikke var rare bilde til og begynne med. Var noe opptatt disse siste dagene, så orket ikke kun ta hurtige bilder uten noe til... Så fredagen ble det ikke noe.. huff to dager alt som jeg ikke har levert.. Og enda så mange planer.. Men men her kommer lørdag og søndag. skyer Melkøy fakkelen Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Likte himmelen på Skyer - kraftige skyer og ruvende landskap. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Flott at det falt i smak, knipset det med IR kamraet, for og prøve og få med mere av skyene. Idag har faktisk ikke vært en så kjedelig dag. Var på båtur i dag, med en kjapp sak som vi suste avgårde i 54knop. Ble faktisk mange flotte fartsbilder fra turen, men mest med folk i bildet, så velger ett uten. Fart Endret 8. juni 2009 av Itw Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tenkte å kommentere at himmelen var litt kjedelig, men så så jeg himmelen og fjorden reflektert i motoren - det var en glimrende effekt! ..Og fart er det så det holder! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Lørdagens bilde ble veldig fint. Liker hvordan du har gjort redigeringa. Man får en følelse av at det er rolig der, rolig og godt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Idag har faktisk ikke vært en så kjedelig dag. Nei, 54 knop på vannet er aldri kjedelig. Synes du fikk formidlet farten bra. Tom Lenke til kommentar
Itw Skrevet 21. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2009 Huff denne utfordringen føk jeg rett på trynet med. Første dagen ved en pc nesten siden jeg sist la inn bilde, ble noen helv.... dager på jobb... Skal se gjennom kamraet og se hva jeg har fått til på de dagene jeg mangler hittil da.. Ble vell noe så.. Men ikke hver dag som jeg selv hadde håpet på.. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Jeg synes skyer er et fint bilde. Fint eksponert og god dybde i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå