YaegeR Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Var på date igår, cafe og kino.. tror det gikk bra, da hun så på meg ganske ofte da jeg så unna, og vi snakket konstant. gav henne et hadekyss og venta til rundt 13 med å sende henne en sms der jeg takket for kvelden igår. bør jeg spørre henne om hun vil ta det et steg videre? når? hvordan? Lenke til kommentar
WillyWanker Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) NÅ! ikke vent. til lengre du vente til mer tvile hu på at du like hu Endret 29. mai 2009 av WillyWanker Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ta steget videre etter første date? ikke det jeg ville ha gjort, ville ha spurt henne ut flere ganger. Men gjort noe annet denne gangen, f.eks en film hjemme hos meg Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 hmm, steget videre tenkte jeg mer på sånn.. ja, flere dates, forslag til ting vi kan finne på og på et viss tidspunkt bør jeg vel kysse a Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Som sagt over, be om en ny date hjemme hos deg med film. Så er det bare å tulle litt ut over kvelden og få i gang putekrig? eller noe. Da kan det fort bli en del fysisk kontakt og det kommer flere situasjoner hvor du får mulighet til å kysse henne forhåpentligvis. Lykke til Lenke til kommentar
Babbo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ikke se bort når hun ser på deg. Se henne i øynene. Du er sjefen, du er kongen, du er best. Hun skal se vekk, ikke du. Hvis hun ikke ser bort kan det skape et kyss hvis du er heldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå