altairz Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har installert Vdrift på mandriva, men det vil ikke starte opp. Når jeg prøver å åpne det i terminalen, får jeg følgende beskjed (se bilde) Skjønte ikke så veldig mye av det:P Noen som kan forklare hva som er feil, og hva jeg kan gjøre får å få spilt det? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Hvordan innstalerte du det? Det ser ut som det er linket mot feil bibliotek. EDIT: dersom man ønsker spesifikk support/støtte på akkurat det man har problemer med så er det mye bedre å henvende seg direkte til prosjektet man benytter. Det er begrenset hvor god innsikt folk på et generelt forum har i altslags problemstillinger. Endret 29. mai 2009 av jonnor Lenke til kommentar
altairz Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Hvordan innstalerte du det? Det ser ut som det er linket mot feil bibliotek. EDIT: dersom man ønsker spesifikk support/støtte på akkurat det man har problemer med så er det mye bedre å henvende seg direkte til prosjektet man benytter. Det er begrenset hvor god innsikt folk på et generelt forum har i altslags problemstillinger. Installerte det som en rpm pakke. så det skal være instalert på maskinen Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Fra hvor? Distroens offisielle pakkebrønn? Hvis så bør du vurdere å rapportere en bug. Forsøk en annen pakke eller kompiler programvaren på nytt mot riktige bibliotek. BTW: mye greiere å redirecte output fra et terminalprogram til en fil enn å ta screenshot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå