Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor viktig er utseende?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg gir nesten rakkern i utseende på en jente. Men jeg merker ofte at stygge jenter (for å generalisere) ofte ikke har så god personlighet. Sikkert på grunn av at de selv mener de er stygge osv..

Blir du forelsket i en personlighet, blir du også forelsket i utseende.

Det er ganske sant, faktisk.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar
Jeg gir nesten rakkern i utseende på en jente. Men jeg merker ofte at stygge jenter (for å generalisere) ofte ikke har så god personlighet. Sikkert på grunn av at de selv mener de er stygge osv..

Blir du forelsket i en personlighet, blir du også forelsket i utseende.

 

 

Sant! :thumbup: Spesielt det nederste! :!:

 

BTW. Personer med dårlig sjølvtillit kan vere fine og

Personer som er stygge kan ha gode kvaliteter sjølv om dei har dårlig sjølvtillit eller ei :ohmy:

Lenke til kommentar

Ei søt, positiv, energisk og livsglad jente vil alltid være søt. Uansett.

Se for eksempel på meg, en middelmådig kjekk gutt med halvdepresjoner og dårlig selvbilde. Vanligvis lite livsglad, og ikke så veldig energisk. Jeg har hverken kjæreste, eller så forferdelig mange venner.

Det gjelder å sparke seg selv i baken et par ganger, komme seg ut, være fornøyd, like livet sitt, like vennene sine, like skolen/jobben, like en hobby, være interessert i noe, elske å prate om det og smile hele tiden. Da faller de som fluer for deg :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk at det ikke er noen "unnskyldning" for å være stygg. Et mindre pent ansikt blir fort penere etter en runde med mascara og pinsett. En ny hårfarge eller klipp kan gjøre store forskjeller. Har ei jente god hygiene også og lukter godt, er det veldig positivt. Slå man sammen det med en ellers så fin personlighet er det vel ingenting i veien? Hva så om man har noen kilo til overs? Det finnes klær i alle størrelser, det er bare viktig å kle seg i riktig nr.

 

Når det er sagt mener jeg jo ikke selv at jeg er så veldig vakker egentlig, men jeg er jo snill da :)

Lenke til kommentar

mascara og pinsetter gjør ikke et jenteansikt penere, men falskere. Jo mer mascara og pinsettpirking jo mer holder jeg meg unna.

Når jeg ser på jenter, vil jeg gjerne se jenten, og ikke masken hun skjuler seg bak. Samme er det med jenter som ikke er seg selv. Det synes, og det er ikke tiltrekkende.

Kanskje på en veldig overfladisk måte, og kanskje på en ekshibisjonistisk måte. Det er fint å se på, på avstand, men kommer man nær hjelper det ikke noe særlig, heller tvert imot.

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Jeg syns faktisk at det ikke er noen "unnskyldning" for å være stygg. Et mindre pent ansikt blir fort penere etter en runde med mascara og pinsett. En ny hårfarge eller klipp kan gjøre store forskjeller. Har ei jente god hygiene også og lukter godt, er det veldig positivt. Slå man sammen det med en ellers så fin personlighet er det vel ingenting i veien? Hva så om man har noen kilo til overs?

Jeg var så enig med deg helt til siste setning. Det er så mye lettere å gå ned noen kilo enn å gjøre seg selv penere eller å gjøre personligheten bedre, så det å være litt for stor burde være en av de første tingene man prøver å fikse. Det finnes bare så og så mye man kan gjøre med ansiktet, men størrelse er, sammen med lukt, hygiene, sminke og klær, en av de tingene som jeg forventer at en jente gjør noe med hvis hun ikke er fornøyd. Jeg liker lukten av Chicken McNuggets, men ikke på en jente.

Lenke til kommentar
Jeg syns faktisk at det ikke er noen "unnskyldning" for å være stygg. Et mindre pent ansikt blir fort penere etter en runde med mascara og pinsett. En ny hårfarge eller klipp kan gjøre store forskjeller. Har ei jente god hygiene også og lukter godt, er det veldig positivt. Slå man sammen det med en ellers så fin personlighet er det vel ingenting i veien? Hva så om man har noen kilo til overs?

Jeg var så enig med deg helt til siste setning. Det er så mye lettere å gå ned noen kilo enn å gjøre seg selv penere eller å gjøre personligheten bedre, så det å være litt for stor burde være en av de første tingene man prøver å fikse. Det finnes bare så og så mye man kan gjøre med ansiktet, men størrelse er, sammen med lukt, hygiene, sminke og klær, en av de tingene som jeg forventer at en jente gjør noe med hvis hun ikke er fornøyd. Jeg liker lukten av Chicken McNuggets, men ikke på en jente.

HAHA!

 

Jeg døør :!:

Lenke til kommentar

Ser de jentene som sitter på McDonalds og eser utover. Sier seg selv at man må ta til takke med det man kan få når det kommer til det motsatte kjønn. Ser man ut som en av de så er det fordel å få unna endel kilo ja.

 

Og politisk korrekt er det lite poeng å være her inne, det kommer alltid noen og sier sannheten uten det politisk korrekte viss-vasset :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...