Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor viktig er utseende?


Anbefalte innlegg

Godt poeng, alle som forsøker å spille PK-kortet blir fort avslørt. Det blir som når folk blir spurt hva de foretrekker av pupper og rumpe og svarer "personligheten". Da får jeg lyst til å kaste et spyd i halsen deres.

 

Fine pupper og bra bak er viktig ja, så når jeg ser henne forfra så har hun det fine overstellet, når jeg ser bakfra fine understellet...fra siden BONUS: litt av begge :thumbup:

Såklart er det viktig er jo det jeg skal se på i maaaange år!!

Forøvrig er perfekte pupper i min hånd størrelse, så en full hånd pupp er bra.

Formen er også viktig.

Generelt kvinnelige former er vakkert :love:

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter min erfaring så har ikke utseende så altformasse å si. Det som er viktig er at om man går rundt og er usikker på seg selv, så merker faktisk folk rundt deg det.

 

Nå skal det sies at jeg er godt over 18, men for min del så har jeg kun vært "ordentlig" forelska en gang. Hun det da var snakk om hadde nok ikke vunnet noen sjønnhetskonkurranser, men hun var veldig pen for meg likavel. Det har med et helhetsuttrykk å gjøre.

Lenke til kommentar

Jeg tørr påstå at utseendet teller masse. Han jeg var sammen med var helt OK i begynnelsen, så dro han til militæret og fikk bort vommen og ble HOT. Desverre ble han for glad i cheesedoodles og cola da han var ferdig. Fysj.. Etter tre år så ble jeg lei, jeg stoppa jo ikke å trene jeg?! Skal man liksom bare forfalle da, eller?

 

Likte jo han mest for personligheten først, men sammen med at han ble en slask ble jeg lei.

Lenke til kommentar

Det der er ganske klassisk, man får seg dame og da gir man "faen".

For da er man ikke på sjekkern lengre.

Selv om man er sammen med ei dame i mange år så vil jo man at hu skal syns du er fin på utsiden og innsiden.

JEg er en som setter personlighet høyest, men såklart teller utseende...jeg skal se henne hver dag i flere år.

Dorian sa det bra i går;)

Endret av Amanita Muscaria
Lenke til kommentar
Oi oi, ble jeg topic nå?

 

Okei, ja, jeg er kanskje ikke stygg. Og ja, jeg har nok noen holdninger som gjør det vanskelig for andre å omgås meg. Og vice versa, ikke minst.

 

Men jeg vet nok godt at utseendet spiller en ganske stor rolle når det gjelder sjekking og den slags. At jeg er vanskelig og vrien lærer de jo ikke før etter de eventuelt har prøvd å bli kjent med meg. Og det virker det som om det ikke er så mange som er interesserte i, da.

Tja... Jeg er pen, men ikke speiselt høy, og opplever ALDRI interesse fra kvinner. Jeg tror andre ting enn utseende avgjør når det kommer til stykket.

 

Jeg setter pengene på penger :cool: Eventuelt høyde... :roll:

Lenke til kommentar
Du framstår som relativt arrogant med sånne svar, eneste forskjellen er at phfjelds turte å si det andre ikke turte å si.

 

Det er mye bedre å innse at man ikke ser perfekt ut, enn å sammenligne seg med andre for å prøve å forsvare at man er det.

 

Ser man mindre bra ut, inser det, og lærer seg å gi faen i det får man et mye bedre liv enn og man hele tiden søker validering fra andre på at man ser bra ut, og lar egoet sitt klamre seg fast til disse uttalelsene.

 

Men det er jo fordi jeg er arrogant.

Setter pris på ærligheten hans, jeg, sa jeg ikke det?

 

Forøvrig er det selvsagt best for alle å slutte å streve etter å være noe annet enn hva man er. Med mindre man er best i alt, er du dømt til å mislykkes hvis du hele tiden skal sammenligne deg med andre.

 

Jeg har aldri hatt noe problem med å akseptere at jeg ser ut som jeg gjør, men jeg kan ikke gi faen i det likevel, for det plager meg veldig.

Og hvordan klarer man egentlig slutte å sammenligne seg med andre? Det er for meg et mysterium, men det høres utvilsomt forlokkende ut.

Lenke til kommentar
Tja... Jeg er pen, men ikke speiselt høy, og opplever ALDRI interesse fra kvinner. Jeg tror andre ting enn utseende avgjør når det kommer til stykket.

 

Jeg setter pengene på penger :cool: Eventuelt høyde... :roll:

 

Ja, høyde er også en viktig faktor hva utseendet angår, det trodde jeg du visste.

Eventuelt er du ikke så pen som du tror. :whistle:

Lenke til kommentar

Brutal_mann: Og tro at masse penger løser dame-problemet er jo en fin drøm...for da er dama sammen med deg for pengene og ikke deg og vil man egentlig det?

 

Og for og skulle holde sammen lykkelig i flere år bør man ha en kjemi, ikke faen om jeg skal ende opp som jeg ser mange.

Ikke prater sammen osv.

Da dør jeg heller ensom, det gjør man egentlig uansett.

Men den dagen jeg og hun jeg er sammen med ikke har noe og prate om osv. så er forholdet dødt.

At man bare sitter der og ser ut som en nisse og ser i veggen, mens man venter på fredags-kosen.

Lenke til kommentar
Tja... Jeg er pen, men ikke speiselt høy, og opplever ALDRI interesse fra kvinner. Jeg tror andre ting enn utseende avgjør når det kommer til stykket.

 

Jeg setter pengene på penger :cool: Eventuelt høyde... :roll:

 

Ja, høyde er også en viktig faktor hva utseendet angår, det trodde jeg du visste.

Eventuelt er du ikke så pen som du tror. :whistle:

He he. Sett livet under ett har jeg fått såpass mange WOW at jeg er trygg på at jeg er pen :cool: men høyde, og mangel på muskløs kropp derimot... Der svikter det ;)

 

Så ja, sånn sett her du rett i at utseende spiller en stor rolle på sjekkefronten. Men det gjør også evnen til å "ta det en vil ha" uten blygsel. Gjør en det så er det helt utrolig hva en klarer å raske med seg hjem :cool:

 

Brutal_mann: Og tro at masse penger løser dame-problemet er jo en fin drøm...for da er dama sammen med deg for pengene og ikke deg og vil man egentlig det?

nei, en vil ikke det. men det er valget mellom det og leve i sølibat. Vil en ha noen å delelivet med så må en som mann ha penger.

Og for og skulle holde sammen lykkelig i flere år bør man ha en kjemi, ikke faen om jeg skal ende opp som jeg ser mange.

Ikke prater sammen osv.

Da dør jeg heller ensom, det gjør man egentlig uansett.

Men den dagen jeg og hun jeg er sammen med ikke har noe og prate om osv. så er forholdet dødt.

At man bare sitter der og ser ut som en nisse og ser i veggen, mens man venter på fredags-kosen.

Enig i dette!

Lenke til kommentar
He he. Sett livet under ett har jeg fått såpass mange WOW at jeg er trygg på at jeg er pen :cool: men høyde, og mangel på muskløs kropp derimot... Der svikter det ;)

 

Så ja, sånn sett her du rett i at utseende spiller en stor rolle på sjekkefronten. Men det gjør også evnen til å "ta det en vil ha" uten blygsel. Gjør en det så er det helt utrolig hva en klarer å raske med seg hjem :cool:

 

Klart utseendet spiller en stor rolle på sjekkefronten, og da er det ikke bare én ting som skal stemme. Du er ikke i mål bare fordi du har pent hår, hvis resten er crap. Ja, du skjønner greia.

 

Men ja, er du stygg, men sterk nok, kan du vel få med deg så godt som hvem det skal være hjem. :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...