TMB Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kompositt er ikke det samme som komponent folkens.. Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har han HD-TV burde han såklart å for HDMI kabel, skal love deg trådstarter at å gå fra komponent til HDMI kabel er som og å fra en Lada til en Lamborghini. Dette er jo bare sprøyt Må bare spørre jeg, men er du sikker på at du ikke snakker om kompositt kabel nå og ikke komponent? Forskjellen fra komponent til HDMI er i de fleste såpass utrolig små at jeg tviler på at du klarer å se noe som helst forskjell Lenke til kommentar
raysv Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Jeg mener kompositkabel. Jo, det beror nok mer på skjermen, men hvis det ikke i praksis er noe stor forskjell hvorfor er det laget HDMI kabler da? Tja for å lure deg Veel slutt å bland kompositt og komponent igjenom tråden, forskjellen på disse to er derimot stor kontra HDMI <--> komponent. et par grunner er ihvertfall, komponent er analog, HDMI er digital, komponent fører kun bilde, HDMI tar både bilde OG lyd, og husker jeg vel ikke helt feil så er det noe med DRMen på bluray som krever at det er digitalt, altså HDMI Hvis du påstår at du så stor forskjell ved å gå fra komponent til HDMI så er det nok helst sikkert hue ditt som spiller deg et puss, eller at det er noe seriøst galt med kabelen eventuelt bilde kilden eller tven din. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Akkurat på HD-tv-en var det ikke spesielt med forskjell på HDMI-kabelen og den andre. Men når jeg fikk ny TV ble det stor forskjell. Var vell egentlig det jeg mente. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå