3650 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Noen som har lastet ned Spilnter Cell på java til Nokia 3650? Lenke til kommentar
puts Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har Splinter Cell. Det er kjempe gøy! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Kan noen legge op screenshot av spillet? Høres fett ut med det spillet på mobil Lenke til kommentar
3650 Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Hvor og hvordan Hvordan lastet du det ned?? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Hvem gidder å kjøpe Splinter Cell egentlig? Etter det jeg har hørt er det kun 9 brett eller noe slikt, og alle er knall enkle (jeg har bare giddet å spille de 4 første). Rayman 3 derimot er et bra spill. Har ikke spilt det så mye, men det er definitivt det beste Java spillet jeg har sett. Lenke til kommentar
soft Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 sikkert feil sted å spørre men, noen som vet om andre spill i klasse med Rayman 3 ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå