Gå til innhold

Tror PCen er bra, men hva med skjerm?

Anbefalte innlegg

Har foreløpig plukket disse delene for PC:

Intel X-25M 80GB SSD HD

INTEL MB DX58SO Hovedkort

ANTEC Performance P183 Kabinett

INTEL CORE I7 920 CPU

ATI RADEON HD4890 Skjermkort

NOCTUA NH-U12P (eventuelt annen stillegående kjøler)

OCZ TECH DDR3 PC3-12800 1600MHz Value Gold Tri Channel 6GB Kit(3x2048MB) 8-8-8-20

Seasonic M12D 850W PSU

Tror dette skal bli en ganske nice PC, men kom gjerne med forslag til endringer.

Det store spørsmålet er hvilken skjerm jeg skal velge. Skal være en 24" widescreen og den bør helst ikke koste mer enn 5k med mindre det er svært gode grunner til det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en NEC 24" LCD AccuSync 24WMCX som jeg er utrolig fornøyd med. NEC ligger litt høyere i pris, men så er du også garantert en kvalitetsskjerm. Skjermen er en av de viktigste delene av en god PC. Den er dessuten den delen du ganske uproblematisk kan ta med deg videre til neste upgrade, så det er vel anvendte penger

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
har en viewsonic skjerm med Ipod dock, og er veldig fornøy... 22" kjøp hos lefdal for 2,3k

Skal ha 24", så det blir nok litt "lite"

Intel-hovedkort er ikke det friskeste valget til gamer vil jeg nå tro.

De var hvertfall ikke det før.

Tror ikke akkurat det kortet står spesielt tilbake for mange andre kort faktisk, er dessuten ikke bare rå ytelse som teller. Kvalitet og hvilke komponenter som er tatt i bruk er vel så viktig for meg :)

Har en NEC 24" LCD AccuSync 24WMCX som jeg er utrolig fornøyd med. NEC ligger litt høyere i pris, men så er du også garantert en kvalitetsskjerm. Skjermen er en av de viktigste delene av en god PC. Den er dessuten den delen du ganske uproblematisk kan ta med deg videre til neste upgrade, så det er vel anvendte penger

Den var jo ganske billig faktisk. 3665,- på netshop...det er faktisk mindre enn hva jeg hadde tenkt å bruke xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...