3650 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har en 3650 som jeg har problemer med. Når jeg skal kobler opp Bluetooth mot andre telefoner får jeg opp et vindu/rute der jeg skal skrive et passord. Hvordan velger man vekk denne? Jeg vet at det er en til som har stilt det samma spørsmålet.... Lenke til kommentar
3650 Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Vær så snill, vis det er noen som vet noe om dette så vær så snill å svar meg. Jeg trenger å finne ut av dette så fort som mulig!! Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har du prøvd det som ble svart i DENNE thread'en da? Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Dette fungerer på min 7650; Tilkobling - Bluetooth - [Høyreklikk til S.koblede enheter] - Klikk "velg" på en av telefonene din 3650 har koblet seg opp mot, så trykker du på "angi som autorisert" Jeg vet ikke om enhetene du ha koblet deg opp mot må gjøre det samme, men det skal være løsningen Lenke til kommentar
3650 Skrevet 7. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2003 Ok, jeg fikk det til nå. Men vis jeg skal "Bluejacke" noen så er det ikke så lurt at det passord feltet spretter opp hele tiden. Hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Ok, jeg fikk det til nå. Men vis jeg skal "Bluejacke" noen så er det ikke så lurt at det passord feltet spretter opp hele tiden. Hva gjør jeg da? ja... dette har aldri jeg skjønt heller...!? hvordan går det an å bluejacke hvis mottaker må godkjenne eller sammenkoble (med passord)? nå får dere bluejackere svare! :wink: Lenke til kommentar
bidz Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 poenget med bluejacking er og sende kontakter med snåle/stygge/kule navn/tlf-nr/epost adresser og slikt, siden det ikke krever passord-autentifisering/pairing. Og paire opp mot en telefon, slik at brukeren av den må taste inn et passord/godkjenne oppkoblinga er vel heller lite spennende, og kan vel ikke beskrives som bluejacking... Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 poenget med bluejacking er og sende kontakter med snåle/stygge/kule navn/tlf-nr/epost adresser og slikt, siden det ikke krever passord-autentifisering/pairing. Og paire opp mot en telefon, slik at brukeren av den må taste inn et passord/godkjenne oppkoblinga er vel heller lite spennende, og kan vel ikke beskrives som bluejacking... jeg mener da jeg leste om en som hadde tatt bilde av en annen, og så sendt dette bildet til den personen. så han mottok et bilde av seg selv... hvordan går dette da? trenger man ikke for å motta bilder heller? Lenke til kommentar
3650 Skrevet 10. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg prøver igjen jeg. Hvordan skal jeg klare å bluejacke noen når det passordfeltet spretter opp hele tiden???? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 10. mai 2003 Del Skrevet 10. mai 2003 Jeg prøver igjen jeg. Hvordan skal jeg klare å bluejacke noen når det passordfeltet spretter opp hele tiden???? les posten som er to hakk over din egen... men dette med bilder og andre ting enn kontakter lurer jeg på hvordan går an å sende med bluejacking... går det an i det hele tatt? Lenke til kommentar
hei_det_er_robin Skrevet 11. mai 2003 Del Skrevet 11. mai 2003 To bilde av en i parrallell klassen min som trodde han var den eneste med kamera mobil.. (han har 3650 oxo) og sendt det til ham uten problemer.. skal love deg at han ikke skjønte noen ting jeg.. Da måtte jeg ikke skrive passord eller noe.. Men vi bestemte oss for og sette opp mobilene som autoriserte og da måtte jeg skrive passord helt til jeg hadde valgt angi som auor.. Han måtte velge det samme på sn mobil for at vi skulle sleppe passord.. Kobla meg ox opp til en annen kamerat sin 6310, og jeg måtte tate passord hver gang jeg sendte noe til han, men ikke han til meg.. Satte ham som autorisert og da funka det.. Du kan altså sende bilder til andre telefoner uten å taste passord, kun hvisd dere har vært koble sammen med autorisering før, eller hvis dere aldri har møttes!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå