Skogslik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Trenger et program som eg kan bruke til opptak og redigering innen musikk. Det som blir tatt opp er gitar,trommer og slikt. Så, noen som har noe og anbefale? Trengs det mer info bare spørr Endret 29. mai 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Ja har brukt det litt, men tenker på noe som har litt mer muligheter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hva mener du? Audacity gjør det meste en lydredigeringsprogram bør kunne, ennå ikke funnet noen mangler. Spesielt med vst-støtte så har du en monster av ett program i dine hender. Men her er noen dyre alternativer som jeg ikke har prøvd ut: Wavelab Soundbooth Record Men er det for kun innspilling eller skal du lage musikk også? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 Inspilling og musikk laging kan man vell si ja. Men audacity er vell kansje godt nok da alikevell. Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Beste du kan bruke uten å måtte ha dedikerte lydkort er nok Sonar....ellers ville jeg gått for Pro Tools, men da trenger du dedikert hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå