Gå til innhold

Junifest - Ingard - Bokeh

Anbefalte innlegg

Ok, nei jeg vil bare at folk som bruker flickr kan finne dem der, og så liker jeg hvit bakgrunn. Er ikke helt glad i den vedleggsfunksjonen her på forumet. Ser mye finere ut når de ikke er skalert i tråden, og så ser jeg helst at flickr eller min egen nettside er eneste plass hvor de er lagret.

Edit: Dette var så klart sagt til deg Randi :-)

Den er grei, Ingardj...det var langt i fra noen kritikk...heller tvert imot :!: ..har fulgt med på tråden din fordi du har flotte bilder...og så ville jeg da bare blåse opp enda større vet du. :yes: (På min Flickr kan jeg gjøre det)

RandiA

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bildene dine er inspirende, men kanskje mest frustrerende, fordi de er superlekre og jeg lyst til å gjøre noe lignende, men mangler pt kunnskap og tålmodighet til å gjøre noe lignende.

Du er ikke alene der. Men vi super-noobs må jo ha noe å strekke oss etter :)

Lenke til kommentar

Takk for ros alle sammen! Det gjør det artig ;)

Dag 8

3607078417_ff05735105.jpg

Minolta Rokkor 50mm f/1.4 MC, Olympus e-510, f/1.4. Lys fra vindu og papp på alle kanter. Blå bakgrunn.

Her har jeg ett lag med #fffd69 (gulbrun), opacity 28% og "Normal". Et lag med #ffffe2 (varm hvitfarge), opacity 22% og "Soft Light". Et lag med hvit tekstur, opacity 37% og "Hard Mix". Har gjort lite ellers med fargene. Jeg har endret hvitbalansen slik at gul er gul osv. Har også visket vekk noe av teksturen på selve blomsten med viskeverktøy på opacity 35%.

Lenke til kommentar

Takk skal dere ha! :)

Kjøp blomster utenom blomterbutikken, feks på dagligvarebutikker og bensinstasjoner. Tror det er billigere der. Tar det når jeg handler alt annet, så legger mindre merke til det da :p

I dag er dagen før siste eksamen i år. Så kan jo bli spennende å se hva jeg kan få til (eller ikke få til). Det blir i kveld.

Lenke til kommentar

Dag 9

3611906648_2b06288612.jpg

Minolta Rokkor 50mm f/1.4 MC, Olympus e-510.

Denne tok evigheter og endte opp med et enormt bilde som laptoppen holdt på kveles av. Hadde PS lukket ville nok pcen havnet på gata i tusen i biter! Den kom seg heldigvis :p

Har jo eksamen i morgen, hva er det jeg driver med! Men tror jeg er greit forberedt. Har vært på skolen fra 9 til 6.. :/

Lenke til kommentar
Hadde PS lukket ville nok pcen havnet på gata i tusen i biter! Den kom seg heldigvis :p
Jeg kjenner følelsen. Faktisk så har jeg vært veldig nære ved å fastslå en gang for alle om pc'er faktisk kan fly eller ikke et par ganger.

Dagens bidrag: Vellykket som alltid. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...