RandiA Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Ok, nei jeg vil bare at folk som bruker flickr kan finne dem der, og så liker jeg hvit bakgrunn. Er ikke helt glad i den vedleggsfunksjonen her på forumet. Ser mye finere ut når de ikke er skalert i tråden, og så ser jeg helst at flickr eller min egen nettside er eneste plass hvor de er lagret.Edit: Dette var så klart sagt til deg Randi :-) Den er grei, Ingardj...det var langt i fra noen kritikk...heller tvert imot :!: ..har fulgt med på tråden din fordi du har flotte bilder...og så ville jeg da bare blåse opp enda større vet du. (På min Flickr kan jeg gjøre det) RandiA Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Den er god Randi. Her er stor versjon: http://www.ingardjensen.com/TEMP/P6077832_red_1024.jpg Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Bildene dine er inspirende, men kanskje mest frustrerende, fordi de er superlekre og jeg lyst til å gjøre noe lignende, men mangler pt kunnskap og tålmodighet til å gjøre noe lignende. Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Helt utrolig bra bilder da! Måtte adde deg på flickr, vil følge med på dette Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ännu en helt fantastisk bild. Vilken blick du har för färger och komposition och allt det andra som ska till för ett bra bilde! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bildene dine er inspirende, men kanskje mest frustrerende, fordi de er superlekre og jeg lyst til å gjøre noe lignende, men mangler pt kunnskap og tålmodighet til å gjøre noe lignende. Du er ikke alene der. Men vi super-noobs må jo ha noe å strekke oss etter Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Kjempeflotte bilder. Tror det var dag tre jeg likte spesielt godt. Inspirerende tråd. Og på toppen av det hele så har jeg lært litt av å lese her så denne må følges med på videre. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 8. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for ros alle sammen! Det gjør det artig Dag 8 Minolta Rokkor 50mm f/1.4 MC, Olympus e-510, f/1.4. Lys fra vindu og papp på alle kanter. Blå bakgrunn. Her har jeg ett lag med #fffd69 (gulbrun), opacity 28% og "Normal". Et lag med #ffffe2 (varm hvitfarge), opacity 22% og "Soft Light". Et lag med hvit tekstur, opacity 37% og "Hard Mix". Har gjort lite ellers med fargene. Jeg har endret hvitbalansen slik at gul er gul osv. Har også visket vekk noe av teksturen på selve blomsten med viskeverktøy på opacity 35%. Lenke til kommentar
Farner Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Syke bilder! Har så lyst til å klare sånne bilder selv!! Men det kommer vel kanskje etterhvert. Elsker alle bildene. Nydelige farger, flotte detaljer osv. Topp bilder! Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ingardj, du klarte det igjen takker for infoen under bildet. det løser noen mysterier Men ikke mye annet å si enn at detta kan du virkelig. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for ros alle sammen! Det gjør det artig Dag 8 Ja, det var nydelig! Og jeg ser du jobber en del med bildet i etterkant da. RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Takk for ros alle sammen! Det gjør det artig ..Og takk for oppskrift på teknikk - hadde tenkt å spørre om tips til sånne nydelige, duse bilder.. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Nok et flott bilde Ingard Det må da gå med en liten formue i blomster i juni? Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Jeg må si jeg liker bildene dine veldig godt! Hvis det er sånn at blomsterbilder kan ha en stemning, så liker jeg stemningen noe veldig. Duse, fine blomsterbilder. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Takk skal dere ha! Kjøp blomster utenom blomterbutikken, feks på dagligvarebutikker og bensinstasjoner. Tror det er billigere der. Tar det når jeg handler alt annet, så legger mindre merke til det da I dag er dagen før siste eksamen i år. Så kan jo bli spennende å se hva jeg kan få til (eller ikke få til). Det blir i kveld. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Dag 9 Minolta Rokkor 50mm f/1.4 MC, Olympus e-510. Denne tok evigheter og endte opp med et enormt bilde som laptoppen holdt på kveles av. Hadde PS lukket ville nok pcen havnet på gata i tusen i biter! Den kom seg heldigvis Har jo eksamen i morgen, hva er det jeg driver med! Men tror jeg er greit forberedt. Har vært på skolen fra 9 til 6.. :/ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hadde PS lukket ville nok pcen havnet på gata i tusen i biter! Den kom seg heldigvis Jeg kjenner følelsen. Faktisk så har jeg vært veldig nære ved å fastslå en gang for alle om pc'er faktisk kan fly eller ikke et par ganger. Dagens bidrag: Vellykket som alltid. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Dagens bidrag: Vellykket som alltid. Ja, faktisk....lekkert det der. RandiA Lenke til kommentar
Farner Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 igjen.. Syke bilder! Virkelig profft, og elsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå