potetskrell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Bruker: Ingardj Utfordring: La bakgrunnsuskarphet være en deilig og viktig del av bildet. Deltakernivå: Entusiast Litt slapp utfordring, men har heller lyst å gjøre det jeg vil hver dag enn å være fastlåst til en supervanskelig utfordring. Tror det kan bli litt bedre bilder da. Endret 31. mai 2009 av Ingardj Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Dag 1 Starter rolig med en blomst (ikke fritt for at det kan bli flere). Sigma 105mm, Olympus e-510, f/2.8 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Dette kan du! Bare av nysgjerrighet, hva bruker du som bakgrunn? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Her var det vinduet. Takk for kommentar Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 wow, digger dette altså! nydelige farger, nærmer seg perfeksjon! Lenke til kommentar
sagat3 Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Nydelig, håper det kommer flere av denne kaliberen. Jeg ser at det er ikke mye dybdeskarphet på 105'en heller men du har truffet perfekt. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Det her må jo bare være det perfekte temaet for deg, for dette kan du! Pent førstebilde, og jeg gleder meg til å se resten. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Må si blomster er en genre jeg sliter med selv, så jeg lar meg imponere når det er såpass pent gjennomført. Mer takk. Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke kjempeoverrasket over valg av utfordring, men desto mer glad for å se det. Skal selv prøve meg på noe lignende denne måneden, så du må regne med at bildene dine blir brukt til inspirasjon Flott førstebilde i allefall, er det en tusenfryd? Lenke til kommentar
Itw Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vaneligvis skipper jeg lett over blomster bilder da de ikke tiltrekker meg på noe vis, men denne var faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Ikke kjempeoverrasket over valg av utfordring, men desto mer glad for å se det. Skal selv prøve meg på noe lignende denne måneden, så du må regne med at bildene dine blir brukt til inspirasjon Flott førstebilde i allefall, er det en tusenfryd? Jeg er rett og slett ekstremt dårlig på å navngi blomster. Takk alle sammen! Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Vakkert! DOF der det er mest interessant. Behagelig toneforløp og god plassering av motivet. Dessverre synes jeg det er litt rart med overgang mot grått øverst i bildet. Ellers kan må jeg bare si "thumbs up". Venter i spenning på neste bilde, Ingar. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Takker, ZoDz og Shocktrauma! Dag 2 Minolta Rokkor 50mm f/1.4 MC, Olympus e-510, f/1.4 Ikke så inspirerende, men har eksamener fram til tiende. Har dog masse ideer som skal fylle Juni Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Fine bilder til nå Du har i alle fall valgt et tema du har peiling på Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 deilig bokeh, likte dette bildet veldig godt! Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Likte 1.juni veldig godt. 2. er jeg litt usikker på, men så har jeg heller ikke så mye erfaring med bokeh. Dette blir vel som f.eks. whisky. Hvis man ikke har kunskap så klarer man ikke helt å sette pris på hva man får servert Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Jeg ser for meg dagens vil egne seg godt som en bakgrunn på desktopen. Tom Lenke til kommentar
Mollenpriz Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg ser for meg dagens vil egne seg godt som en bakgrunn på desktopen. Tom Ditto. Behagelig å se på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå