MrLee Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Lexar og Sandisk er regnet som kremen og koster så lite ekstra å kjøpe at det ikke er verd risikoen ved å kjøpe noe annet. Jepp, det ene Kingston-kortet jeg har hatt er det suverent mest kortlevde. Hehe, bra generalisering dette Jeg har hatt diverse Crucial, Kingston og Buffalo kort i mange år og aldri hatt noen problemer Jeg har igjen å høre om noen med Sandisk eller Lexar kort som bare har sluttet å fungere sånn uten videre, det samme kan ikke sies om andre merker. Ergo holder jeg meg til Sandisk/Lexar Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 (endret) Solgt kamerautstyr og minnekort i syv år snart. Sandisk og Lexar er klart de kortene med færrest feil. Så selv bruker jeg aldri noe annet enn disse to merkene da det er utrolig surt å miste masse verdifulle bilder fordi man var gnien og sparte noen få kroner på minnekortet når man allikevel bruker mange tusen kroner på kameraet. EDIT: Dette er min egen personlige mening og oppfatning om saken. Endret 17. juni 2009 av Super8 Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor stor forskjell er det på skrive hastigheten på et Sandisk Ultra 2 og et Sandisk extreme 3. Siden Ultra 2 er 15mb/s og Extreme 3 er 30mb/s betyr det at extreme 3 er dobbelt så raskt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå