eschilvold Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Den er bygd som en dykkerklokke, og skal tåle både dype dykk og kalde vinterturer. Klarer Canons nye PowerShot D10 å innfri forventningene? Les mer Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvordan fungerer kameraet under vann? Lenke til kommentar
ThomasWB Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes kanskje det er verdt å nevne at denne har f2.8 i motsetning til alle de andre vantette kompaktkameraene som etter det jeg har klart å finne har minimum f3.5 Thomas :-) Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Test av et kamera som man kan dykke med og ikke et eneste ord om hvordan det fungerer under vann, heller ingen bilder tatt under vann! Endret 31. mai 2009 av fishlake Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Ja, det er litt merkelig å ikke inkludere en slik dykketest. Kunne jo kanskje ha fylt opp et badekar, slengt i noen objekter og tatt bilde av dem.. Lenke til kommentar
ctv Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Hei, håper dere tester dette kameraet opp mot de andre nyere modellene av undervannskamera, som Olympus Tough-6000 og 8000. Står mellom dette kameraet og 8000, vet ikke hvilket jeg vil ha. Og enig, det burde vært bilder tatt under vann for å vise oss Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Test av både de du nevner og Panasonic FT1 er på vei. Lenke til kommentar
tellef Skrevet 7. august 2009 Del Skrevet 7. august 2009 Det er flere tester med undervannsbilder å finne på nettet. Kameraet er kanskje vanntett, men garantien dekker ikke skader fra slag eller vann! En ulykkelig eier opplevde at kameraet tok inn vann og ble ødelagt 2. gang det ble brukt under vann. Importøren viste til garantien som ikke dekker slike skader Lenke til kommentar
catta123 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 jeg har kjøpt det kamaret men har ikke fått testa det så mye men jeg testen det i vasken og tokk noen ting i vasken og bildene ble veldig bra jeg har tatt bilder av fyrverkeri og filmet det og det ble overraskedne bra jeg liker det i vertfal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg