hodetunderarmen Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 har 256 ram og skal øke ramen. den andre soklen er ledig, men må jeg bruke samme ramleverandør i den andre sloten, og må den være like stor. kan jeg feks sette inn 512 mb av en annen leverandør i den ledige sloten? er det forskjell på ram? bra/dorlig? kjappp/slapp, noe jeg må styre unna? har Mainboard Socket-A VIA KLE133 MicroATX Audio VGA LAN UDMA100 Memory 256MB SDRAM PC-133 3rd Party CPU Duron 1.2GHz Socket A 200FSB Tray Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ville venta og heller spart pengene og kjøpt nytt hk og ddr ram... Lenke til kommentar
Josæjo Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 En kompis av meg som og hadde sd-ram, kjøpte ny ram men det var ikke samme merke tror ikke det skal gjøre noe for hans virker ihvertfall... Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Du kan fint bruke et annet merke. Har selv SD-ram av ulike merker, men pass på at du kjøper ram merket ORIGINAL eller med merke (Apacer, kingston o.s.v). Har selv SD-RAM og synest det er idiotisk av folk å foreslå å kjøpe nytt hovedkort fordi SD-ram er treg og dyr. Totalsummen blir uansett større viss du har en del ram fra før.... Pass på at du får riktig hastighet på Ramen. (100 MHz hastighet --> PC 100, 133MHz MHZ --> PC133) Lenke til kommentar
hodetunderarmen Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 takk for god info, og jeg er enig med deg! om jeg skulle kjøpt ny pc hadde jeg ikke spurt!! å foreslå å kjøpe ny bil når jeg ser etter nye støtdemper er veldig nyttig.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå