Jada-jada Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Får en slik veldig rimelig 1500-, 100% strøken man ser ikke at den har vært i bruk (2mnd gammel) med alt utstyr og papirer. Ser den fikk utrolig god omtale og en sekser av amobil når den kom i fjor men er det et godt kjøp pr i dag? NB- Har aldri hatt en Windows Mobile før... http://www.amobil.no/artikler/samsung_i780/50205/1 Endret 29. mai 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Vurderte den en gang selv, men jeg er så avhengig av radio at det stanset egentlig der Foruten mangel på radio er og blir dette windows opperativsystemet tungvindt Skjermen er "liten" og bruken av pinnen uungåelig. Jeg liker heller ikke kvaliteten på lyden mp3 spilleren gir,a2dp har den men den er fryktelig dårlig på windows telefoner, kameraet er generelt dårlig på denne type telefoner,husker ikke om den hadde fotolampe,men det er også et "must" og da mangelen på radio Det positive er at du få den bra billig og den er pen. så pga prisen ville jeg anbefalt den Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Har aldri brukt eller kommer til å bruke radio på en mob og kamera duger til det lille jeg kommer til å bruke dette. Blir vel kjøp siden den er så billig samt den har alt en moderne tlf trenger pr i dag syntes jeg. Endret 29. mai 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå