knut Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Trådløs mus med egenskaper man normalt ikke ser. Les mer Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 "Pris og tilgjengelighet er foreløpig ikke kjent." Sikker på at vi vil vite? Lenke til kommentar
Beef Supreme Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Logitech VX Nano rippoff..? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Bladgull er utrolig tynt og dermed utrolig lett og billig. Swarovskikrystaller er faktisk ikke ekte krystaller men ganske billig blyglass, slipt og polert. Bly er som kjent ikke særlig helsebringende. EUs RoHS-direktiv skal redusere bruken av bly i blant annet elektronikkprodukter. Blyholdig loddetinn og blyglass er blant de tingene som skal begrenses. Da lurer jeg på om denne musa overholder RoHS-direktivet slik at den blir lovlig å importere til Europa? Hvis ikke så får vi neppe sett noe til den i vår del av verden. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Er det bare jeg som får helt andre assosiasjoner enn data med den overskriften? Lenke til kommentar
christdi Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Luksusmus. Hva blir det neste ? Luremus ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Luksusmus. Hva blir det neste ?Luremus ? Reklameres med laser, men du får med kule Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Overflate av skinn høres da fett ut, bare kutt ut resten av blinget så er jeg med. Husker at noen markedsførte 'musefrakk' av elgskinn for noen år siden. Tanken var at den myke overflaten skulle få oss til å holde musen anderledes og dermed unngå musearm. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Må se den frister pga skin. Kan tenke meg det er digg å holde. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Stor og god klitoris på denne... Ikke for stor. Lenke til kommentar
RJay Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Denne fant jeg da jeg søkte etter "Logitech Mouse" på Google Bilder for en uke sida Burde vel vært på HW.no for en uke sida..? Uansett var det bra at den ble lagt ut Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2009 Jeg leser luremus hver gang jeg ser tråden / artikkelen. Ooohh.. the ironing! Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 Blir ikke skinn veldig svett og ekkelt å holde i i lengden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 31. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2009 I can c what u did ther Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 3. juni 2009 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Luksusmus koster som regel mellom 5000 og 20000 kroner. Eller, vent litt, det var ikke det denne tråden handlet om....... Endret 3. juni 2009 av LioKaiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå