Gjest jente27 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har nettopp blitt sammen med en veldig snill gutt og vi har det fint sammen.. Men.. Når jeg skal suge han så tar han alltid tak i hodet mitt og holder meg fast mens han støter penis inn i munnen min slik at jeg får brekningsfornemmelser. De første gangene lot jeg det passere og tenkte han bare ble for ivrig og dette ikke var en bevisst handling fra hans side, men etterhvert har jeg fått inntrykk av at det kanskje er en vane.. Vet jeg må si fra til han at jeg ikke liker det, men har lyst til å spørre om dette er en vanlig greie? Jeg hadde litt inntrykk av at de fleste av begge kjønn var enige om at støting og holdning av hodet/hår er en fy-ting.. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Han har vel kanskje fått litt for mye inspirasjon fra diverse filmer. Normalt når man er ung å tro at det er normalt alt som man har sett... Si ifra til ham - han har HELT SIKKERT ikke noe imot at du suger ham vanlig heller. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Det er digg, men alle med respekt for sin partner gjør ikke noe hun ikke liker. Si det til han. Lenke til kommentar
ehnothanks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen folk liker det jo litt røft (: Bare å si ifra at du ikke gjør det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Hvorfor skulle han stoppet hvis du lot det skje? Det var tydeligvis det han var ute etter og når du gir ham det han vil ha så er det klart at han har det som plommen i egget. Du må gjerne si til ham at du ikke vil gjøre det mer, men da må du forberede deg på å skuffe ham. Jeg hadde litt inntrykk av at de fleste av begge kjønn var enige om at støting og holdning av hodet/hår er en fy-ting.. Han hadde neppe gjort det hvis du ga beskjed tidlig om at du ikke ville det mer, men å forsøke seg i starten og se om jenten går med på det er det ikke noe galt med. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, må jeg be debattanter ærbødigst, holde seg til trådens tema. Mener du en tråd eller et innlegg som sådan strider mot retningslinjene, ikke kommenter dette den aktuelle tråd, men rapporter. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Din egen skyld. Hvorfor du i det hele tatt lot det gå første gangen selv om du ikke likte det er jo ganske merkelig. Jenter er forskjellige. Mulig hans forrige partner syntes at dette var spennende, og at han dermed forsøker dette på deg for å teste det. Når du da gir inntrykk av at det er O.K så er det vell ikke rart at han fortsetter å gjøre det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Når det gjelder sex kan jeg gjøre ting jeg ikke har på ønskelisten, for å glede partner, noe som igjen gleder meg, men om det er direkte ubehalig og dritkjipt ville jeg ikke gjort det. Hvertfall et fåtall ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg