Snicker Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Tenkte jeg skulle se om det ikke var på tide med ny pc og greier, nå som ferie penger etc. kommer på bok snart. Men herregud så skuffet jeg ble over HW.no Dere har jo ikke gjort noen tester i det siste? Ikke en eneste test av noe skjermkort siden 2008 WTF? Er det finanskrisen som slår til eller? Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Er ikke vanskelig å finne tester andre steder da. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Problemet er for tiden arbeidskraft, da de få som tester har det travelt for tiden. Om noen uker er vi forhåpentligvis mer oppe og kjører for fullt igjen, da noen av testerne har eksamener i disse dager. Når det gjelder skjermkort har vi hvertfall to skjermkort som ligger i kø for testing, men det kan gå noen uker til før disse blir tatt tak i. Lenke til kommentar
knut Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Vi har forøvrig testet et par bærbare denne våren, men grunnet noen tekniske problemer er de ikke i oversikten, jeg har gitt beskjed til våre driftere og håper at de vil komme på plass snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå