Jullarn Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Er to naboer som ikke har tilgang på adsl e.l., men har mulighet for trådløst internett. Dette har en høy mnd.pris så vi tenkte å dele på en linje.Hva blir da den enkleste løsningen. Går det med trådløst nettverk mellom husene eller må vi strekke kabel.(ca 80m) Lenke til kommentar
chma Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 hva som blir den enkleste kommer jo litt ann på hvor mye mas de er å legge kabel. Men trådløst skal funke i den lengden, evnt så koster vel en rull med 100m kabel ca 310kr(utendørskabel er dyrere så denne jeg skrev prisen på må legges i plastrør.), men som sagt er det ,mye mas så vill jeg godt for trådløst. Lenke til kommentar
Jullarn Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 hvilket utstyr trenger jeg hvis jeg går for trådløst? Lenke til kommentar
Metz Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 om du har sjangsen ville jeg gått for å legge kabel, uten tvil. trådløst, slik jeg og andre jeg veit om har erfart det, er bare ustabilt skvip. så go kabel veit ikke om det blir no dyrere engang, tenk så deilig å slippe å miste connection i tide og utide *sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå