Gå til innhold

Oslos beste gatekjøkkenmat?

Anbefalte innlegg

Jeg lurer enkelt og greit på hvilket gatekjøkken i Oslo som er deres favoritt, evt. hvor det ligger.

Beste shawarmarull, beste burgertallerken etc. Pizza Riviera i Sandefjord var rett og slett fantastisk, og har overgått alt jeg har smakt her i Oslo dessverre, og jeg har bodd her i 20 av mine 21 år (gikk et år på folkehøyskole i Sandefjord). Burgertallerken der alt var ferskt og sprøtt, perfekt pommesfrites, masse mat som var verdt hver eneste krone. Shawarmarullen og rullekebaben var farlig godt. Jeg får vann i munnen av å tenke på det.

Oslo er stort, og sansynligvis (forhåpentligvis) har jeg oversett noe skikkelig bra her! Mest av alt, savner jeg en SKIKKELIG god shawarmarull (av det slaget som har biffkjøtt).

Men HVOR?

Endret av UleDule
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bislett er plassen alle elsker å hate. De er tydeligvis alt for kommersialisert for en ekte kebab entusiast.. :wee:

Selv synes jeg bislett er helt strålende. Du er hvertfall garantert å bli mett når du spiser der!

Lenke til kommentar
shawarmarull gir et treff på google - denne tråden. :wee:

Så da konkluderer jeg med at det ikke er noe som heter det.

Haha, jeg ser det :p De kalte det "ShawarmaRULL" der jeg kjøpte det, men går utifra at det offisielle navnet er "Shawarma".

Uansett: Jeg har enda ikke prøvd Bislet :blush: Så det skal nok gjøres :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...