UleDule Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Jeg lurer enkelt og greit på hvilket gatekjøkken i Oslo som er deres favoritt, evt. hvor det ligger. Beste shawarmarull, beste burgertallerken etc. Pizza Riviera i Sandefjord var rett og slett fantastisk, og har overgått alt jeg har smakt her i Oslo dessverre, og jeg har bodd her i 20 av mine 21 år (gikk et år på folkehøyskole i Sandefjord). Burgertallerken der alt var ferskt og sprøtt, perfekt pommesfrites, masse mat som var verdt hver eneste krone. Shawarmarullen og rullekebaben var farlig godt. Jeg får vann i munnen av å tenke på det. Oslo er stort, og sansynligvis (forhåpentligvis) har jeg oversett noe skikkelig bra her! Mest av alt, savner jeg en SKIKKELIG god shawarmarull (av det slaget som har biffkjøtt). Men HVOR? Endret 29. mai 2009 av UleDule Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) shawarmarull gir et treff på google - denne tråden. Så da konkluderer jeg med at det ikke er noe som heter det. Endret 31. mai 2009 av phax Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Shawarma Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Er alltid innom Bislett Kebab når jeg er i Oslo, fantasisk bra kebab til en billig penge (sett med trønderske øyne) Lenke til kommentar
phax Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Bislett er plassen alle elsker å hate. De er tydeligvis alt for kommersialisert for en ekte kebab entusiast.. Selv synes jeg bislett er helt strålende. Du er hvertfall garantert å bli mett når du spiser der! Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 shawarmarull gir et treff på google - denne tråden. Så da konkluderer jeg med at det ikke er noe som heter det. Haha, jeg ser det De kalte det "ShawarmaRULL" der jeg kjøpte det, men går utifra at det offisielle navnet er "Shawarma". Uansett: Jeg har enda ikke prøvd Bislet Så det skal nok gjøres Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Bislet kebab er for noobs Mine anbefalinger: Numero Uno: Habibi Takeaway. Ligger veldig sentralt. Billig. Best. http://oslopuls.aftenposten.no/?service=re...ourceid=1330448 Eller ta deg en tur i Torggata (retning Grünerløkka fra Youngstorget), her ligger det flere gode kebabsteder. De beste er Mediterranean Grill, Marinos Grill og Al Barkat Nesrin Grill. Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Støtter Habibi, veldig god og litt mer autentisk kebab der. Lenke til kommentar
hermansent Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Rett utenfor Oslo, i Asker, ligger Nesbru kebab. Veldig god den også. Som tidligere sagt i tråden, Bislet er for noobs :!: Lenke til kommentar
banned Skrevet 9. juni 2009 Del Skrevet 9. juni 2009 Hvorfor er Bislett for noobs? :o Det er jo digg Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvorfor er Bislett for noobs? :o Det er jo digg Fordi det er for kjent og stort for tr00-kebabkjennere i Oslo Lenke til kommentar
Rata101 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Det er det stort sett der de fleste innflyttede studenter spiser sin første kebab, på tips av andre studenter, hvis liv består i å ferdes mellom studieplass, studiekro og Bislet Kebab Endret 10. juni 2009 av Rata101 Lenke til kommentar
banned Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Men hallo, maten kan jo være god fordet om da Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Jeg syntes Noma grill i Thorvald Meyers gate har best kebab i byen. Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 i oslo er Grytelokke et sted med fantastisk kebab til en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå