ZoDz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ett av portrettene jeg tok unedr Bert Stephani workshoppen, usikker på om jeg er helt fornøyd med det her. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 veldig feminin positur, men så lenge det er greit for han så er jo alt i orden;) Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 veldig feminin positur, men så lenge det er greit for han så er jo alt i orden;) Dette er ett portrett og han smiler. Ikke så mye positur på dette bilde. Lenke til kommentar
nbmofo Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 vinkelen på hode forhold til skuldrene Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, det er kanskje ikke så feminint. Men jeg liker ikke at hode er tiltet så mye. Ellers var det jo fint, ser avslappa ut. Litt harde skygger og lys. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Og med en blender på f/2.8 burde du vel passe på at fokus er øyne og ikke munn... Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) vinkelen på hode forhold til skuldrene Javel.. Ja, det er kanskje ikke så feminint. Men jeg liker ikke at hode er tiltet så mye. Ellers var det jo fint, ser avslappa ut. Litt harde skygger og lys.Brukt en soppas liten softboks så lyset blir hardt ja. Og med en blender på f/2.8 burde du vel passe på at fokus er øyne og ikke munn... Generelt skarpt nok for min del men ja jeg har bomma litt. 24-70 sin feil Endret 29. mai 2009 av ZoDz Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 24-70 sin feil? Det er vel du som skal velge fokuspunkt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Han har homo-knekk - som det heter på fagspråket - ja ;=) Litt ihvertfall. Men ikke så mye at det er helt ille. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 24-70 sin feil? Det er vel du som skal velge fokuspunkt. Tror det er noe feil med fokuseringen, noen ganger er den sylskarp på 2.8 andre ganger helt jævlig. Han har homo-knekk - som det heter på fagspråket - ja ;=) Litt ihvertfall. Men ikke så mye at det er helt ille.homoknekk det heter ja Lenke til kommentar
# offline Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Han minner meg om Patrick Dempsey, McDreamy i Gray's Anatomy. :!: Jeg bryr meg lite om "homo(fob)knekken". Nice shot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå