Terminalen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Om man vil bli skipsmegler, er det noe spesiell skolegang man må ha, eller kan man bli det om man har egenskaper med båt som interesse, lidenskap for design osv? jeg har det, lager eget design til modellskippbygging som hobby bla. jeg har nærmest blitt oppvokst med båt, med mange turer på diverse skip rundt i Europa så har fått stor interesse av det fra liten, og har to skipsmeglere i familien fra før og har kjentfolk som har hatt egne båter i oljebransjen som har gått rundt i verden, osv. hva envt har jeg for muligheter? mvh Enersen alexander Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Om man vil bli skipsmegler, er det noe spesiell skolegang man må ha, eller kan man bli det om man har egenskaper med båt som interesse, lidenskap for design osv? jeg har det, lager eget design til modellskippbygging som hobby bla. jeg har nærmest blitt oppvokst med båt, med mange turer på diverse skip rundt i Europa så har fått stor interesse av det fra liten, og har to skipsmeglere i familien fra før og har kjentfolk som har hatt egne båter i oljebransjen som har gått rundt i verden, osv.hva envt har jeg for muligheter? mvh Enersen alexander Ehum.. hvorfor spør du ikke de? Lenke til kommentar
gorber Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Siviløkonom med finans eller shipping som spesialisering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå