Andylfc Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Har tenkt å anskaffe følgende: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...8&MODEL=MS-6714 dette støtter ikke dvi, derfor er jeg nødt til å enten kjøpe meg et litt dyrere skjermkort eller å anskaffe et slikt kort: http://us.shuttle.com/specs_access.asp?pro_id=266 Det jeg lurer på er om jeg kan bruke et slikt tv-ut/dvi adapter på dette kortet? eller må jeg f.eks kjøpe et radeon 9100, har ikke lyst til å kjøpe noe før directX9 kort koster litt mindre egentlig. Spiller ikke noe særlig krevende spill osv. mvh Anders Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2003 Har ingen noe synspunkt i denne saken? Får vel bare slå ut alle tenna, legge de i et glass vann ved sengen og håpe at tannfeen dropper småpengene og legger igjen et radeon9800pro Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2003 Del Skrevet 6. mai 2003 Er det en spesiell grunn til at du skal ha akkurat det hovedkortet? Er det kansje i en OEM maskin? Husk at det bare er tre PCI plasser. (Tror jeg at jeg leste) Jeg ser at komplett har den tingen du linket til, men hva med å kjøpe en slik? Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 6. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2003 Men funker den vga--->dvi pluggen som et adapter, blir signalet digitalt? Grunnen til HK jeg har valgt er god erfaring med MSI og at det er billig og passer inn i chieftech m-atx kabinett. Jeg trenger faktisk ikke allverden pci-slots osv. Jeg har følgende deler fra før: P4 2.4Ghz 533 med kjøler 512Mb 2700ddr ram 40Gb WD caviar Skal kjøpe: chieftech m-atx kabinett hyundai q17s lcd skjerm liteon 48x cd-brenner Microsoft Wireless Optical Desktop DVI-d kabel Blir en fin student-pc med muligheter synes ihvertfall jeg Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 7. mai 2003 Del Skrevet 7. mai 2003 Signalet blir nok ikke digitalt, så dersom dette er et must, så holder ikke den saken jeg linket til mål. Kjøper du dette, så får du jo et skjermkort av mye høyere kvalitet, til bare 200 mer enn løsningen din. (R7000 - 436,-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå