Gå til innhold

[Løst]Foto Blogg (musikk)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget meg en enkel foto blogg,det jeg lurer på no er hvordan man kan lage det slik at det spilles av musikk på bloggen automatisk når man besøker den?

Vil helst ha min egen musikk som jeg på pc`en som mp3...

Håper på et kjapt svar!

M.v.h

Siden er forresten Www.Aakkenbom.blogspot.com (tilbake meldinger og tips er også hjærtelig velkommen :) )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg har laget meg en enkel foto blogg,det jeg lurer på no er hvordan man kan lage det slik at det spilles av musikk på bloggen automatisk når man besøker den?

Vil helst ha min egen musikk som jeg på pc`en som mp3...

Håper på et kjapt svar!

M.v.h

Siden er forresten Www.Aakkenbom.blogspot.com (tilbake meldinger og tips er også hjærtelig velkommen :) )

Har prøvd og søke rundt på google,men jeg finner det ikke.... :s

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg føler behovet for å komme et lite innspill her.

Jeg anbefaler at du heller setter opp siden slik at musikken ikke starter automatisk, men at du heller gir besøkende muligheten til å starte den selv. Musikk/lyder høres forskjellig ut på forskjellige PC-er, og lydnivået kan også være forskjellig, noe som kan gi enkelte besøkende et svært ublidt møte med siden din.

Personlig så lukker jeg siden med en gang hvis det plutselig dukker opp musikk på siden jeg besøker, og sjansen for at jeg kommer tilbake igjen er ikke stor.

Lenke til kommentar

Vil bare legge til at det heter "cellar door".

(noun [C], a room under the ground floor of a building, usually used for storage)

Med mindre Cellerdoor er noe annet enn hva jeg forventer at det er?

Støtter også azetlitz i at det ikke burde være automatisk musikk, dette er ekstremt plagsomt!

Jeg skjønner hvorfor du vil spille av musikk, men det fungerer ikke i praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...