Unlimited-_- Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Innrømmer ærlig at jeg ikke er den mest "fantasirike" personen når det kommer til å kombinere v-halser, cardigans og annet med skjorter osv. Derfor spør jeg etter deres hjelp. Tenker spesielt på disse tre plaggene. Gant cardigan: Gant V-hals: Ralph Lauren V-hals: Ønsker tips til hva jeg kan ha på meg under disse plaggene.: ) Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 28. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2009 Fargene på plaggene var nokså like. Jeg tror en hvit skjorte under ville gjort susen, eventuelt en hvit tee under cardiganen. Hvis du har bukser med uvanlige farger, f.eks. rød e.l., tror jeg en skjorte i lik farge også kunne vært kult. Under v-halsene kan du forøvrig også droppe å ha noe under, men det syns jeg er penest når man er tæn. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Dette emnet her har vel egentlig vært oppe før.. Uansett, under vhals er det enten skjorte eller ingenting som gjelder. Under cardigans funker både skjorter og tskjorter. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Dette emnet her har vel egentlig vært oppe før.. Uansett, under vhals er det enten skjorte eller ingenting som gjelder. Under cardigans funker både skjorter og tskjorter. Godt mulig det har vært oppe før. Det vet jeg ikke. Så det er ikke mulig å kombinere v-hals med tskjorter? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes en hvite v-hals t-skjorter er fint under cardigans, under v-hals også for øvrig, men da bør den ikke vises. Ellers er skjorte det som funker. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis den ikke vises er det ikke vits i å ha den på. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis det er kaldt så. På vinteren blir det fort det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg bruker ofte hvit v-hals under vanlige v-halser, bare for å gjøre det litt varmere. Veldig kurant om våren, når det blåser litt og er småkaldt, men du ikke ønsker å ha på deg en stor jakke samtidig som du vil holde deg varm. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg synes det ser helt greit ut med hvite t - skjorter under V - halser, men det er ikke den allmene oppfatning her i motedelen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Tee under v-halser er da for all del mye penere enn wesc tee's osv, så sånn sett er det ikke helt på jordet Men som sagt tidligere er jo skjorter penest, hvilke farger er jo en smakssak. Lenke til kommentar
Unlimited-_- Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Ja. Fargekombien må jo sees ut fra de andre plaggene man bruker: ) Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Hvis den ikke vises er det ikke vits i å ha den på. Det er nettopp da det funker å gå med den under. Det er bare stygt om den vises.. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ok, kan forstå at det er vits i å gå med det hvis det er kaldt e.l. Men ikke ellers. Blir som å ha tatovering under foten. Den er der, men ingen ser den. Så ja, jeg kan si meg enig i at det er vits hvis det er en praktisk grunn til det. True | | | V Endret 29. mai 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Går man med t-shorter under, kan formen på genseren bli kjip. Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 29. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2009 Det er helt korrekt. Derfor er det best å bare gå uten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå