Petteram Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Har for tiden 2 webdesign studenter i gang med å produsere ny side for meg. Den er langt i fra ferdig, men lurte på om dere gadd å ta en kikk og gi meg tilbakemelding: http://www.petteramphoto.net/wp/ Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Husk å være nøye med å opprette innlegg og tråder i korrekt kategori. Spør en moderator om du er i tvil. Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til korrekt kategori. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
krokeen Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Ser veldig bra ut, fine bilder og. Liker måten bildene blir lastet inn på , følest så "smooth". Eneste jeg tenker er at jeg føler å ha sett den logoen mangen plasser. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg likte den Virker som det ligger litt arbeid bak.. Mange fine bilder også. Lenke til kommentar
decophly Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Vet ikke om disse studentene jobber for WP-Zoom, men denne siden så veldig lik denne: http://www.wpzoom.com/wordpress-themes-set...ordpress-theme/ Fant flere spor av navnet "photographerdream" i kildekoden. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 1: Sideskroll i 1024*768 med taskbar på siden av skjermen 2: Copyright er ikke bare amerikansk lovgivning, men også unødvendig å opplyse om 3: Revurder hvordan bildene vises. Jeg er vant til at en eller annen flashviser blir brukt, og ikke at jeg kommer til en ny side. 4: Masse svart tomrom under f.eks. rødblomstbildet. 5: Få favicon Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 I henhold til retningslinjene §1, påpekes det at innleggets art ikke skal inneholde overdreven bruk av smilies, store bokstaver eller andre tegn er da dette er forbudt. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes ved grove tilfeller. I henhold til retningslinjene ble '1' innlegg slettet fra tråden. Eventuelle reaksjoner på moderering skal gjøres via "Chuck Norris". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå