møller Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 men hvilket merke burde jeg kjøpe? har hørt at Sapphire kortet er jævlig bra.. Lenke til kommentar
norway Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Mitt forslag ville vert å tatt et orginalt , altså fra ATI selv , men tror de er sjeldne i Norge. Da er mitt forslag Connect3D Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ville tatt saphire... billigst og meget bra! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 sapphire ville jeg valgt. Er det egentlig så veldig mye forskjell på kortene fra leverandør til leverandør bortsett fra pris og programvare? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 sapphire ville jeg valgt.Er det egentlig så veldig mye forskjell på kortene fra leverandør til leverandør bortsett fra pris og programvare? Nei, ikke noe serlig. Kansje litt bedre kjøling.. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Ja ta fra Sapphire... skal selv ha et sapphire kort snart! Lenke til kommentar
Ice_man Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 offer ikke et Hercules kort da.. er litt dyre da.. :o Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Jeg har original 9700 pro brikke... Det er ett extremt bra kort.. Det der tullet med hvilket kort man skal ha er bare tøys.. Både: Sapphire 9700 pro.. Hercules 9700 pro.. original og alle andre.. De er nesten helt prikk lik. (identiske) Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mai 2003 Del Skrevet 5. mai 2003 Mitt forslag ville vert å tatt et orginalt , altså fra ATI selv , men tror de er sjeldne i Norge.Da er mitt forslag Connect3D Hvorfor foreslår du et connect3d kort hvis han ikke kan få tak i et Originalt BBA kort? Da ville jeg foreslått et Sapphire kort, da de er helt identisk til BBA kortene... I noen tilfeller kan du får sapphire produserte kort når du kjøper en Retail BBA pakke, og omvendt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå