Gå til innhold

Bytte bort leatherworking?

Anbefalte innlegg

Jeg har leatherworking på lv 289, men finner i grunn ikke noen spesielt gode måter å tjene penger på med det. Vurderer å slutte med den og gå over til mining. Hva mener dere om det? Er det fornuftig?

MVH

Haaallo

Endret av haaallo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trist det der med WoW, ødelegger får så mangen, og alle mener de klarer å kontrollere det. Det hørest faktisk ut som du spør om noe viktig på måten du presenterer spørsmålet på :p

Uansett da; gogo mining, litt bedre kjedeligere enn leatherworking sånn som jeg husker det. Men nå midt i finanskrisa tror jeg ikke det er så mye å tjene på det ene eller andre.

Endret av krokeen
Lenke til kommentar

Sjekk hva mats for legpatchesene koster og hva de selger for, sjekk både epic og de blå.

levle LW til 400 eller hva du trenger for å lage legpatchene og vips.. profit!

Kan tjene mengder av penger på det om du virkelig vil.

Eller om du vil rerolle noe annet og liker å farme, go herb eller mining. Eller om du vil tjene masse penger gå inscription eller JC

Endret av kuroger
Lenke til kommentar
Trist det der med WoW, ødelegger får så mangen, og alle mener de klarer å kontrollere det. Det hørest faktisk ut som du spør om noe viktig på måten du presenterer spørsmålet på :p

Hvordan er det relevant? Fortrekker du en post som sier:

" jeg har lærgreia :p:P:P lurer på om den ikke er noe bra xD hva burde jeg velge? :p:P "?

Folk må da få lov å formulere seg på en skikkelig måte uten at folk skal automatisk starte å påpeke hvor mye de spiller. At det går an..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...