avy Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei Jeg har en LCD TV med VGA utgang, jeg har en PC som jeg vil koble til denne. Er det da best å koble til PC'en min med en VGA kabel. Eller en S-video kabel fra PC'en med Scart utgang til å koble på TV'en? Og overfører VGA kabelen lyd eller trengs det egen lydkabel ved siden av? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville gått for VGA kabelen, og da trenger du i tillegg en lydkabel Lenke til kommentar
avy Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg ville gått for VGA kabelen, og da trenger du i tillegg en lydkabel Takk for svar khaffner! Hvordan lydkabel trenger jeg da? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 kommer an på TV-en din, hvilke lydinngangen har den? Lenke til kommentar
avy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Hei! Dette er et bilde av inngangene mine bakpå TV'en. Hvordan lydkabel trenger jeg for å få lyd? På forhånd tusen takk! Lenke til kommentar
titbit Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Vanlig 3.5mm til 3.5mm jack lydkabel sammen med VGA-kabelen;) Lenke til kommentar
avy Skrevet 7. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2009 Vanlig 3.5mm til 3.5mm jack lydkabel sammen med VGA-kabelen;) Takk for svar titbit! Er det en slik en du mener? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=304205 Er virkelig ikke stødig på alle disse kablene, så måtte bare dobbeltsjekke før jeg bestiller en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå