Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

han har ikke tid til meg

Anbefalte innlegg

har nå verrt sammen med en gutt jeg er veldig glad i siden februar. i starten så jeg han ganske ofte, et par ganger i uken hvertfall. problemet er at han jobber mye, 4-6 dager i uken, med arbeidstider til over midtnatt. og når han ikke jobber, har han alltid noe han må ordne. han har bare fått mindre og mindre tid til meg, og nå har jeg ikke sett han på 4 uker, for han reiser en del i tillegg. han er opptatt med ting hele tiden, og har egentlig ikke tid til meg. Til sommeren begynner han i lære som kokk, der han skal jobbe 6 dager i uken, fra kl 14.00 - 00.00 så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, vurderer å gjøre det slutt, men samtidig vet jeg at jeg ikke kommer til å klare det, for jeg er så glad i han. kommer til å se han en gang annenhver uke eller noe...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som det er slutt allerede strengt tatt.. Og bare for å ha det sagt, jobbe 4-6 dager i uken er ikke mye. Det er faktisk helt normalt og burde hvertfall ikke være en grunn til å ikke ha tid til kjæresten sin.

Lenke til kommentar

Det finnes ingen arbeidsgiver som kan tvinge ham til å jobbe døgnet rundt, uansett situasjon. Så hvis han likevel gjør det, så er det fordi han velger det selv. Og når man velger en ting, så velger man bort noe annet. Det handler om prioritering, som Demantios var inne på.

For å si det kort og brutalt: Du har ikke glede av en kjæreste som ikke har tid til deg, så slutt å kaste bort tida på ham.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...