Gå til innhold

4850 512mb i crossfire eller ny GPU?

Anbefalte innlegg

Hei!!

Sitter her å vurderer nytt grafikk kort, Men spørsmålet er om jeg ikke får ner for pengene om jeg oppgraderer med et Sapphire HD 4850 til og kjører det i crossfire?

Sammen med dette kommer jeg oppgradere hovedkort så gjærne noe forslag på det også.

Tenkte legge på en oppgradering for kanskje opp emot max 3000.- for GPU og HK. Men kanske skulle oppgradert HK og CPU først... er litt splitta på dette. Forslag taes gjærne emot:D

Endret av powersound
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei!!

Sett den tabellen der før. men står ikke om det er 512mb eller 1gb.

Men er det slik at jeg må opp i 4k for et som er mye bedre så driter jeg i det å kjøper et til 4850. om jeg da har skjønt dette rett.. haha.

Takk for hjelpen enn engang Ravii!

Lenke til kommentar
Sapphire HD 4850 512MB GDDR3

4890 er ikke på tabellen, sjekk et par reviews, har ikke tid til å finne noen nå. (Kan lete frem et par om du ikke finner, men det må vente til i morgen kveld)

Spørs om strømforsyningen din takler dette, bZerk er ikke akkurat kremen av kvalitet..

Lenke til kommentar
Sapphire HD 4850 512MB GDDR3

4890 er ikke på tabellen, sjekk et par reviews, har ikke tid til å finne noen nå. (Kan lete frem et par om du ikke finner, men det må vente til i morgen kveld)

Spørs om strømforsyningen din takler dette, bZerk er ikke akkurat kremen av kvalitet..

Skal sjekke ut dette kortet. PSU:n kommer byttes da jeg skal ha en modulær på kring 750-800W tenkte jeg.

Går også å venter på: AMD Phenom II x4 920 2,8GHz, Asus Silent Knight 2, Asus M3A78-T og 8GB Corsair Dominator 1066 MHz. Så kommer hvertfall få en grei oppgradering der også.

Endret av powersound
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...