Renesmee Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 heei. :] Altså, jeg elsker å skrive fortellinger/bøker på fritiden min. Og jeg ha gått tom for ideer, og det jeg lurer på om det er noen som har noen gode ideer som jeg kan bruke. Gjerne mye drama, og kjærlighet. Det kan være om Vamyrer, Varulver og helt ordinære mennesker og livene dems. Her er noen av mine forrige ideer; - Kjærlighet. Jenny Simms er stups forelsket i kjæresten sin Michael Bass. De er to tuttelduer helt til en dag. Venninna til Jenny skal på rehablitering og vil at Jenny skal være med som støtte. Jenny sier ja og vil gjøre alt for venninna si. Porblemet er at de er i NY, og rehabliteringen er i California. Jenny blir med venninna og kommer tilbake ett år senre. Samme dag som jenny dro hadde Michael planer om å fri til henne, eller han skulle det, men ingen Jenny å finne. - Det er år 2000. Det er helt anderledes. Det er ett nytt sted å bo på, verden. Det er de gode og de onde. De kjempe hele tiden. Krigkrigkrig. Hvis du en gang har kommer på den 'onde'-grensen er du dømt til å komme i krig. Eller bli en slave. Hvis du kommer på den 'gode'-siden har du flere valg. Flere veier å gå. Men du blir der, du kan ikke bare stikke av. Det er noen, ikke mer enn 30 personen som lever i skjul. De lever inne i et fjell. Bokstaveligtalt. Det er gamle ruiner og veier udner bakken, og når alt sammen er under et fjell kommer det ingen misstanke om at det er noen som bor der. FInner noen soldater dem, er de døde på sekundet. Emily Grey er en person som bor i skjul. Hun ble født der, av sine to døde foreldre, sammen med sin tvillingbror. Broren heter Phil. EN dag da Emily skule gå innom rommet sitt ble det en stor overrakselse. Soldater var der. Hun forelsker seg i den ene soldaten. De flykter fra krigslivet og blir boende i skjul. Emily får opplæring av Christopher i nåværende teknologi som fr.eks mobiltelefon. Christopher, har funnet ut at det er en stor krig, og han å soldatene må bli med. Han kysser henne og drar. Senere får Emily vite at Christopher er meldt savnet. Hun drar ut på leting etter han og blir drept med et spyd i magen. Hun blir funnet av de onde og blir gjennoplivd men det går ikke, de gode prøver åfår det til. Egentlig skal hun ikke huske noe fra det som skjedde før hun døde. Men hun gjør det. Hun peøve rå få seg ut fra området, men det er dødsvanskelig. Hun kan dø hvis hun gjør noe for drastiskt og hun kan bli oppdaget. Hun vil bare prøve å finne Christopher og komme seg hjem. - Amy Keegans far dør. Hun og moren vil ikke bo i byen og derfor flytter til Delware, barndomshjemmet til Amy. Amy må begynne på ny skole. Nye folk, nye folk som stirret på henne. Det var hun vandt til. På skolen blir hun kjent med en jente som heter Ailey. De blir venner. Noe merkelig er at Ailey vet navnet til Amy, hele, og mellom navnet hennes også. Ailey sier at hun skal snart finne det ut. De skulker resten av dage, Amy vil abre bort. Ailey viser henne byen, Amy husket så lite. De drar til skogen. Ailey må dra hjem. Amy roter seg bort, plutselig kommer det en gutt. Amy legger merke til at hun ahr sett han før. Hun finner ut at det er Kyle Coonlight. Gutten som hun har sendt vennebrev til og julekort. Kyle er en ørn. Han har mektige evner. Han kan få vinger, og da han får ut vingene blir han glodvarm og exstra lange negler. Han kan fly og løpe utrolig fort. Da han er i menneske form bytte kroppstemperaturen bytter etter humøret hans. Forbanna - iskald. Overlykkelig - glodvarm. Amy forelsker seg i ørnen og finner ut at han er en ørn, det skaper store problemer for Kyle Ja, jeg skrev de fort, så ignorer skrivefeil. Jeg vil skrive om noe helt annet. Masse drama og kjærlighet. Vell, håper noen har noe bra ideer. : ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå