Romis Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive dette innlegget, men jeg følte det passet best her, hvis en moderator føler annerledes, så det fritt fram for flytting. Jeg har en stund hørt på internett-radior, og merker at høytalerne kanskje ikke yter det jeg vil. Jeg søker et program som kan skru opp volumet forbi høytalernes kapasitet, et som er gratis. Du kan kanskje si at jeg skal kjøpe meg nye høytalere, men det blir ikke snakk om. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Du må huske at det er nokk en en grense på hvor mye lydkortet ditt kan pumpe ut og da Lenke til kommentar
Romis Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg har ikke et lydkort foreløpig. Men det er ikke så høy lyd, jeg har hatt nyere høytalere plugget inn i datmaskinen, og det var mye høyere lyd. Så jeg tror ikke det er problemet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Bare tenkte siden du vil ha software til å gi høyere lyd, som da vil si at lydkortet i pc'en må gi ut mere effekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå