Gjest Slettet-V5wtB5rV Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Jeg installerte windows 7 rc i går, etter små problemer med beta'en. Alt fungerer ganske bra, men å skifte bakgrunnsbilde er visst lettere sagt enn gjort. Jeg gjør som en skal (tror jeg) å trykke "personalize", deretter velger jeg bilde som jeg vil ha, og trykker "save changes". Da blinker skjermen, så er bakgrunnen like svart. Jeg får ikke en gang velge standardmotivet med fisken. Eneste forskjellen er at verktøylinjen nederst på skjermen endrer farge. Noen som kan løse problemet, eller er det en bug som krever oppdatering for at det skal fikses? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Har du løst dette nå? hva skjer hvis du høyreklikker på skrivebordet og velger "next desktop background" ? husk at du må "huke av" for de bakgrunnsbildene du vil ha aktive. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-V5wtB5rV Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hei ikke ordnet det enda, nei. Jeg har ikke det alternativet. Problemet er at jeg velger en mappe med bilder, merker alle og lagrer. Ingenting skjer. Jeg kan velge fritt mellom enkle farger, men ikke bilder tydeligvis. Er ikke et stort problem, men er litt irriterende. En rettelse: jeg har RC, ikke Beta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå