Gå til innhold

Jobb til 19-åring!

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke ferdig med VGS men driver på å tar opp som privatist. Jeg har førerkort og har 0 arbeidserfaring! Men jeg lurer likevel på hva det beste jeg kan søke på for å tjene mest mulig penger for en person i min situasjon. Jeg jobber gjerne på svarte natta hvis det skal til for å tjene mest mulig penger. Bor ved Gardermoen forresten. Alt for penga.

Hilsen en tidligere latsabb...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

få deg jobb på OSL , jobbe med bagasjen eller hva enn de gjør,

har en kompis som jobba på haugesund lufthavn et år, og han tjente ganske bra med penger..

litt roligere der, men godt betalt, og enn trenge ikke noe jobb erfaring eller utdannelse

Lenke til kommentar
Jobbe som stuer på flyplassen? Altså en som stapper bagasjen inn i flyet og slikt. Vær klar over at du kan ødelegge knær og rygg på dette, men tror det er greit betalt.

forstod det slik at han ikke skal drive med dette resten av livet .. ødelegge knær og rygg kan du i mange andre jobber også..

finnes MANGE andre jobber som er enda værre.. og mindre betalt..

Lenke til kommentar

Det er vel et industriområde i nærheten? Jeg jobba på NObi norsk betongindustri sommeren jeg var 17, mener å huske jeg hadde grei lønn, jobbet 5 uker og hadde penger til å betale hele lappen :) Dette var i 2000 eller 2001.

Jeg vil anbefale å høre på en produksjonsbedrift, var mitt første møte med "skikkelig" arbeid, litt tungt, men en grei begynnelse ;)

De fleste bedrifter nå til dags sliter enten med å få ting til å gå opp, eller så sliter de med å få tak i nok folk, så vil tro det vil gå greit å få seg en sommerjobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...