luddo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Hei! Var så uheldig at jeg igår, mistet min ipod touch 2gen. Jeg lette og lette, men det var ikke før idag at jeg fant ut at ipoden hadde tatt seg en luftetur ute i regnværet. Nå virker den ikke, (logisk nok), og jeg lurte på om noen vet hvordan man kan åpne den? Slik at den kan få tørket bedre? Eller er det noen som vet om en mirakelkur for en vassdrukken touch? Mvh Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Neppe. Dett er vel en sak for servicekarene? Lenke til kommentar
luddo Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Ja, kanskje. Men blir ikke dette så dyrt at man likså godt kunne ha kjøpt seg en ny en? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Mulig. Men er vel bedre å få den reparert(hvis det lar seg gjøre), enn å måtte teipe den ihop igjen? Lenke til kommentar
luddo Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Haha, du sier noe der Lenke til kommentar
luddo Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2009 Får vel vurdere om det er verdt å levere den til reparasjon. Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 http://news.cnet.com/2300-1040_3-6220750-1.html Ikke akkurat en tutorial, men kanskje det er verdt en titt. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 På Dealextreme.com selger de kits for å åpne iPod touch Link .. Så har du i hvertfall utstyret i orden ^^ Lenke til kommentar
luddo Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Tipper det ikke er noen vits å kjøpe slikt utsyr, Ipoden er nok ødelagt før den tid. Men jeg fønet poden lenge og vel igår, ble nesten så varm at jeg ikke kunne holde i den. De våte flekkene under skjermen forsvant, og jeg har lagt den i en pose med ris. Leste at dette kunne trekke ut fuktigheten eller noe i den duren. Endret 29. mai 2009 av luddo Lenke til kommentar
luddo Skrevet 1. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2009 Klarte å fikse ipoden, sånn delvis. Det ble liv i Touchen da jeg koblet den til dataen, men jeg får ikke touch skjermen til å fungere.. Den reagerer ikke når jeg trykker på den. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Igrunn ikke så mye å gjøre. Å demontere den er vel for sent uansett. Nå skal jeg ikke si det sikkert, men jeg ville satset på å få levert den inn. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Viktig å IKKE skru på enheter som har vært i kontakt med vann før de har blitt omhyggelig tørket. Om man forsøker å skru på enheten umiddelbart kan dette føre til kortslutning. Tror det bli anbefalt å la ting ligge i minst to dager før man forsøker gjenopplivning. Men gjort er gjort... Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ja spørs om detter går under Garanti'en. Verdt et forsøk. Lenke til kommentar
luddo Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 Jippii! Touch skjermen begynte å virke etter enda en liten dukkert i risen. :!: Men jeg har på følelsen av at batteriet varer kortere nå enn før, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå