Gå til innhold

Hvordan åpne en Ipod Touch?

Anbefalte innlegg

Hei!

Var så uheldig at jeg igår, mistet min ipod touch 2gen. Jeg lette og lette, men det var ikke før idag at jeg fant ut at ipoden hadde tatt seg en luftetur ute i regnværet. :thumbdown:

Nå virker den ikke, (logisk nok), og jeg lurte på om noen vet hvordan man kan åpne den? Slik at den kan få tørket bedre?

Eller er det noen som vet om en mirakelkur for en vassdrukken touch?

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tipper det ikke er noen vits å kjøpe slikt utsyr, Ipoden er nok ødelagt før den tid.

Men jeg fønet poden lenge og vel igår, ble nesten så varm at jeg ikke kunne holde i den. De våte flekkene under skjermen forsvant, og jeg har lagt den i en pose med ris. Leste at dette kunne trekke ut fuktigheten eller noe i den duren.

Endret av luddo
Lenke til kommentar

Klarte å fikse ipoden, sånn delvis. Det ble liv i Touchen da jeg koblet den til dataen, men jeg får ikke touch skjermen til å fungere.. Den reagerer ikke når jeg trykker på den. :shrug:

Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar

Viktig å IKKE skru på enheter som har vært i kontakt med vann før de har blitt omhyggelig tørket. Om man forsøker å skru på enheten umiddelbart kan dette føre til kortslutning. Tror det bli anbefalt å la ting ligge i minst to dager før man forsøker gjenopplivning. Men gjort er gjort... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...