Klossmajoren Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 når pc'en min har stått på i ca. 30 min blir den varm og den durer, eller lager høy lyd siden den jobber så hard. så jeg lurte på om det er noen som vet hva jeg kan gjøre for å få pc'en til å roe ned noen hakk. btw. jeg har bærbar pc. jeg vet at nesten alle pc'er blir varme en eller annen gang, men jeg hater at den suser ¨sånn. mest sansynlig er det fordi jeg har for mye oppe på pc'en på en gang, men jeg lurer også på om detber fordi jeg har brukt mye plass av hard discen.. så jeg håper noen vet hvordan man kan få pc'en til å ikke bråke så mye! takker for alle svar jeg får! Lenke til kommentar
Hans_Henrik Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) http://www.diefer.de/i8kfan/index.html (force on max) http://www.diefer.de/speedswitchxp/index.html (take down max abit) Endret 28. mai 2009 av Hans_Henrik Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Laptop coller kan senke gradene noen hakk, husk å rense viftene på pcen for støv, men er den treg og bråker eller bare bråker den ? Ccleaner er et fint program vis harddisken er full av tull og pcen er treg Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 30. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2009 Laptop coller kan senke gradene noen hakk, husk å rense viftene på pcen for støv, men er den treg og bråker eller bare bråker den ? Ccleaner er et fint program vis harddisken er full av tull og pcen er treg takk for bra programmer! men jeg lurer på hvordan man kan få renset viften for støv. jeg har prøvd å skru opp hele undersiden av pc'en men det gikk i dass... jeg har en bærbar pc. så kan du si meg hvordan man kan få renset viften? siden jeg tror viften min er litt støvete ps. pc'en bråker mye, også er den litt treg, men jeg vil helst få pc'en til å slutte å bråke sånn! Lenke til kommentar
FreezedOil Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 bruk q-tip eller lufttrykk ( bare pass på at viften ikke snurrer vis/når du blåser på den og at maskinen er av) med lufttrykk må du ha støvsuger som fanger det som kommer opp, vær forsiktig sånn at du ikke skader ting inni pcen... men nå vet ikke jeg vilken pc du har men mister du ikke garantien vis du skrur den opp ? vær forsiktig med det Lenke til kommentar
Hanfrapubennedigata Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Trykkluft på boks må vel passe ganske bra til å rense vifta? Vil ikke anbefale kompressor ihvertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå