Gå til innhold

[Løst]pc'en min blir varm og den durer som et h******

Anbefalte innlegg

når pc'en min har stått på i ca. 30 min blir den varm og den durer, eller lager høy lyd siden den jobber så hard. så jeg lurte på om det er noen som vet hva jeg kan gjøre for å få pc'en til å roe ned noen hakk. btw. jeg har bærbar pc. jeg vet at nesten alle pc'er blir varme en eller annen gang, men jeg hater at den suser ¨sånn. mest sansynlig er det fordi jeg har for mye oppe på pc'en på en gang, men jeg lurer også på om detber fordi jeg har brukt mye plass av hard discen.. så jeg håper noen vet hvordan man kan få pc'en til å ikke bråke så mye! takker for alle svar jeg får! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Laptop coller kan senke gradene noen hakk, husk å rense viftene på pcen for støv, men er den treg og bråker eller bare bråker den ? Ccleaner er et fint program vis harddisken er full av tull og pcen er treg

takk for bra programmer! men jeg lurer på hvordan man kan få renset viften for støv. jeg har prøvd å skru opp hele undersiden av pc'en men det gikk i dass... jeg har en bærbar pc. så kan du si meg hvordan man kan få renset viften? siden jeg tror viften min er litt støvete :)

ps. pc'en bråker mye, også er den litt treg, men jeg vil helst få pc'en til å slutte å bråke sånn! :)

Lenke til kommentar

bruk q-tip eller lufttrykk ( bare pass på at viften ikke snurrer vis/når du blåser på den og at maskinen er av) med lufttrykk må du ha støvsuger som fanger det som kommer opp, vær forsiktig sånn at du ikke skader ting inni pcen... men nå vet ikke jeg vilken pc du har men mister du ikke garantien vis du skrur den opp ? vær forsiktig med det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...